Ik kom om half 8 aan in hanoi 25 feb, zal dus rond 21.00 uur ( visum halen en naar hotel gaan) in het oude gedeelte van hanoi aankomen. Kan ik deze avond nog naar de pupoetshow? Ik heb geen idee hoe laat ie speelt. Zoniet wat is dan leuk om s avonds daar te doen of te zien??
Xx sara
Nog ff opfrissen hoorโฆ Ik ben 1 avond en twee dagen en een ochtend in hanoi. Voordat ik naar sapa en h bay ga. Wat moet ik nou echt ondernemen daar en zijn er leuke plekken om als dag tripje te doen in of om hanoi??
Toen wij er in november waren was de waterpoppenshow al voor een aantal dagen helemaal vol! Dus ik denk niet dat je dezelfde dag al kunt gaan. Wij hebben 1 dag de stad rondgelopen om wat pagodes e.d te bezoeken. We hebben geen dagtrip gedaan ergens naartoe maar volgens mij bestaan deze wel (heb ff geen idee waarheen ook alweer) Ik neem aan dat je al wist dat je sapa en halong bay vanuit Hanoi kunt doen he?
Anne-Jitske heeft gelijk wat betreft de openingstijden.
En noortje wat betreft de belangstelling; de plaatsen worden bijna allemaal opgekocht door reisbureauโs of boekingskantoortjes. Je hotel kan er via via wel aankomen en op bureautjes worden deze ook aangeboden.
Ik zou wel iets boeken ( georganiseerd of prive ) omdat de bezienswaardigheden wel wat uit elkaar liggen. Elke keer een taxi nemen kan natuurlijk ook, maar is wat duurder.
Je bezoekt dan natuurlijk het mausoleum van Ho Chi Minh, paleis van de president, de verblijven van HCM, eerste universiteit van Viet Nam en natuurlijk diverse pagodes. Misschien is er een tour met de waterpoppen???