Puerto Plata

Hey iedereen,

Ik woon momenteel in het spaanse Granada :zon02:…het is hier heerlijk!
Ik ben hier om mijn Spaans te oefenen. Ik woon en werk hier…echter…mis ik RD super hard. Ik zou er alles aan doen, om daar te kunnen zijn en liefst voor langere tijd.
Graag zou ik dan ook in contact willen komen met mensen die dit prachtige land in het hart dragen.
Mensen met dezelfde dromen en die deze willen delen met anderen.

tot snel!

Hoi Evy
Ik heb de RD ook zeker in mijn hart gesloten
Ik ben er de afgelopen 11 jaar een keer of 25 geweest. Ik ben de tel inmiddels kwijt geraakt en ik heb er ook een aantal maanden gewoond en gewerkt.

Hallo Chicabianca,

Gaarne zou ik je een vraag willen stellen.Ik ben nieuwsgierig naar het volgende.
Jij hebt als grote liefde de DR.Je schrijft er veel over in forums etc.Jouw liefde over het land druipt bijna bij elk zin wat je schrijft ervanaf. Wat belet je om er een toekomst voor jezelf op te bouwen?

1 like

Hey hey,

Het druipt ervanaf…:slight_smile: goed of slecht bedoeld? hihi nee dat is een feit!..maar denk niet dat ik de enige ben hoor :slight_smile: en andere mensen zullen dat gevoel dan weer hebben met een ander land zeker he :slight_smile:
Maar moest ik het kunnen ik zou het zeker doen! :slight_smile:
groetjes

Evy,het is goed bedoeld hoor.

Hey,
Weten we wel :slight_smile: maar je hebt gelijk … normaal volg je u grote liefde he hihi…maar ben al heel blij dat ik tot hier in Spanje ben geraakt! …en het is niet belangrijk wat je bereikt maar wel de manier waarop je iets bereikt…en daar zijn we nu heel hard ons best voor aan het doen :slight_smile: wie weet ooit he…maar vind het super fijn om het met anderen te delen en we zien wel wat de toekomst ons brengt :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:
groetjes

Zijn jullie een eigen bedrijf begonnen in Granada?

Hey hey,

Nee hoor ‘Jullie’ er is geen jullie …ik ben hier alleen…ben een zeer ondernemend persoon maar alleen is maar alleen he…vandaar we zien wel wat de toekomst ons brengt :slight_smile: …ja het meervoud spreekt gewoon gemakkelijker :slight_smile: en dromen mag altijd he :-), doen jullie dan iets in Spanje?

Met wat jij of jullie ook bezig zijn, ik wens jullie alle succes toe :-)!
groetjes

Hoi evy2010,

Zullen we verder praten in de Spanje sectie.Want daar liggen toch onze gevoelens he.
Zullen we praten in de sectie: TIPS GEVRAAGD REGIO CADIZ ?
Ik hoor het wel van je.

Ik heb er een tijdje gewoond en gewerkt, maar helaas zijn de omstandigheden hier anders als in nederland, van pensioen hebben ze bv nog nooit gehoord en ook al heb je een goede baan dan blijft het nog steeds bijna onmogelijk om bijvoorbeeld te sparen om twee keer per jaar een ticket naar nederland te kunnen kopen en aangezien mijn moeder vliegangst heeft, wilde ik toch wel af en toe naar nederland om ze te zien, dus vandaar mijn keuze om in nederland te wonen en zo vaak mogelijk op vakantie te gaan naar de DR

Hey,
Geef u groot gelijk, geniet nog van de vele reisjes naar daar hoor!!! en inderdaad het is daar iets anders dan in Europa zeker weten!
Je hebt die stap ooit gezet en dat is het belangrijkste!

groetjes

Ok duidelijk.Bedank voor je antwoord.Ik hoop niet dat je er later misschien spijt van zult krijgen.