Propper geweest in de zomer van 2009 en heeft een idee...

Hey allemaal die dit lezen,

Afgelopen jaar ben ik een maand propper geweest in lloret de mar voor moef gaga. Het werk zelf is niet super, maar de ervaringen die je ernaast beleeft zijn super en zullen je hele leven bij blijven.

Je werkt van 8 tot 2, daarna ga je uit met de mensen die je deze avond/nacht hebt leren kennen. de volgende dag sta je om 12 uur op ga je in je trage gangetje naar het strand en slaap je hier bij weze van spreke uit. Dit doe je natuurlijk met de mensen die je de dag daarvoor had ontmoet :wink: (dit is mijn ervaring bij moef gaga)

Echt een superervaring natuurlijk. Ik merk dat mensen verwachten dat een discotheek het apartement en de vliegticket betaald. Ik kan je garanderen dat geen enkele discotheek het vliegticket voor je betaald. Ze zijn namelijk bang dat je naar een aantal dagen weg gaat of dat je het werk niet aankan. Je moet namelijk wel een beetje sociaal zijn. Het apartement werd wel betaald voor mij, maar dan moet je niet vragen wat voor een apartement ik sliep met 5 collega’s op 3 slaapkamer. Dus 1 persoon slaapt alleen. Niets deed het en je had nog net een soort van douche. Je begrijpt het al het apartement als je die krijgt is niet super.

Mijn idee is om samen met 3 of 4 andere mensen een apartementje te huren en op zoek te gaan naar het werk als propaganda. Je moet namelijk gewoon naar de ingang van een discotheek lopen en vragen of er nog werk is er is altijd wel werk in het hoogseizoen. Dit is je verkooppraatje als je een beetje sociaal bent of er goed uitziet lukt het wel. Ik ken altijd nog wel een aantal mensen in Lloret. Je moet er ook niet van uitgaan dat je geld gaat verdienen. Ik kwam thuis met een ervaring rijker, terwijl het me niets had gekost, maar het had me ook geen geld opgeleverd.

Iets over mijzelf.
Ik ben Max 23 jaar. Ik kom uit Enschede studeer in Groningen. En ja als je meer wilt weten moet je het eigenlijk maar vragen :smiley:

Fototje van mij. in het paars :wink:

http://lh5.ggpht.com/_9zZTfcONBKI/SmMaWmr7API/AAAAAAAAAcU/Dsovj9RmkGE/s512/spain%202%20054.JPG

Als je deze supertoffe ervaring niet wil missen of meer wil weten mail me dan [EMAIL=“MG_0287@hotmail.com”]MG_0287@hotmail.com
Hier foto’s van afgelopen jaar. http://picasaweb.google.nl/mgrondman/

Leuk verhaal. Ga je nog een jaar of niet?