HOI HOI
wie gaat er dit jaar naar lloret? ik vertrek 30 mei en en ga 25 juli naar calella voor 2 weken!! ik ga werken in de venga beachclub, als je er bent zekers langskomen
Laat ff wat horen in welke periode jij er bent
Dikke kus Ashley :o
HOI HOI
wie gaat er dit jaar naar lloret? ik vertrek 30 mei en en ga 25 juli naar calella voor 2 weken!! ik ga werken in de venga beachclub, als je er bent zekers langskomen
Laat ff wat horen in welke periode jij er bent
Dikke kus Ashley :o
hoi ik ga met wat vrienden ik ga maar 8 dagen omdat ik daarna ook weer in verschillenden landen ga werken ik ben er 20 juli of zo
okee maar wel langskomen he in de venga
tot dan dikke kus ashley
Originally posted by angelashley@24-05-2005, 16:55:40
** okee maar wel langskomen he in de venga
tot dan dikke kus ashley
**
humm ik zie het nu al zitten venga waar zit dat precies in t centrum, en wat is de entree en ik ga zeker proberen langs te komen! meteen al de eerste conectie daar krijg wel drankjes gereduseerd.
als wat ga je dr werken?? nou tot dan dank ik he!
succes met werken in de venga beach club… wil je niet teleurstellen, maar het is bij hun niet zo goed geregeld… heb er zelf ook gewerkt!! let er alsjeblieft op dat je je geld krijgt, dat heb ik namelijk gedeeltelijk niet gehad!!!
mocht je toch in Lloret willen blijven als t werk bij hun niet bevalt, probeer dan werk te regelen bij een van de nederlandse tenten zoals asterix of cool down… ikzelf heb daarna bij Bumper’s gewerkt en dat beviel goed.
succes! en ik hoop dat je geen problemen met de venga krijgt, ik was namelijk niet de eerste, staat algemeen bekend in lloret over die tent!
wil je niet negatief maken over de Venga, maar alleen ff goed waarschuwen
groetjes Priscilla
ja ik heb ook geen goed nieuws gehoord over venga…dat de eigenaar marokkaans is met allemaal zonen die je niet uit betalen en je zo op straat kunnen zetten…
Hallo Angelashley,
Ik ben er als gast geweest vorig jaar daar. Het was wel gezellig, maar je moet wel uitkijken daar met de mensen die daar werken. Ze denken alleen aan One Night Stands, etc.
De eigenaar is Marokkaans en die is getrouwd met een Nederlandse. Ze hebben wel een aantal zonen en een dochter, geloof ik. Een zoon heet Najim, daar moet je voor uitkijken, want die is een beetje raar. De ene keer hangt hij de perfecte schoonzoon uit en de andere keer is hij gewoon een player en denkt maar alleen aan sex. Je moet voor Auke ook uitkijken. Die ziet er schattig uit en leuk eruit. Hij maakt gebruikt van zijn uiterlijk om meiden te versieren.
De meiden vallen best wel mee. Katrien is hartstikke aardige meid. Die werkt deze zomer ook daar. De andere meiden die vorig jaar daar werkte weet ik niet of ze daar gaan werken. Maar van Katrien weet ik dat wel, dat ze daar werk deze zomer.
Groetjes Christel
zozo ik zou maar oppassen ashley, zorg dat je je geld krijgt en nie laat pakken door die gastjes
ik ga dit jaar naar lloret 18 juli t/m 3 aug en verblijf in appartement fortuna, ik ga met 3 vrijgezelle mannen (18-20 jaar oud) op vakantie.
nog coole gozers en/of leuke meiden die ook gaan in die periode? stuur een mail naar adjekuo@gmail.com of stuur een berichtje via dit forum.
kunnen we een keer stappen
ik ga woensdag eindelijk!!! vrienden van em zijn dr al