Zijn er nog mensen die bij venga gaan werken in Lloret de mar

zin er nog mensen die bij venga gaan werken in Lloret de mar? ik ga daar vanaf 15 mei t/m eind september werken zoja voeg me dan toe [EMAIL=“janinelovesflugel@hotmail.com”]janinelovesflugel@hotmail.com dan kunnen we alvast kennis maken met elkaar

heey
ik ga er ook werken heb er super zin in :smiley:
ik ga 5 juli tot 27 aug

xx

Jammer!!!
Dan mis ik jullie net.
Ik ga naar Lloret van 7 t/m 15 mei.

Toch wens ik jullie veel plezier daar!

Grtz:SPAIN:

yo ik ben en ook aangenomen bij Venga , ik wacht het nog wel ff af , want ik hoor de 27ste of ik voor Bumpers aangenomen ben .

Hallo daar!!

Ik ga van 1 juli tot eind augustus bij de VENGA werken!!
Nu ben ik hard op zoek naar accomedatie en vroeg me af of er ook meiden zijn boven de 20 die in LLORET gaan werken en nog een slaapplaats zoeken. De meeste appartementen zijn te huur vanaf 2 personen namelijk.
Samen zoeken is beter dan alleen toch!

Laat me weten wanneer je er bent en of je interesse hebt! thanks

heey ik ga ook!!! 4 Juni… je kan beter daar zoeken dan vanuit nederland en je kan de eerste week sowieso in het coco huis slapen via Venga stuur hun een mailtje met dat je in het cocohuis wilt slapen en welke periode…dan komt het allemaal goed!!!

tot daar!!! KUZ

Ik heb net te horen gekregen dat ik ook kan komen! Zoals het er nou naar uitziet neem ik de 12e het vliegtuig naar Lloret. En werk dan overal en nergens en geloof dat ik juli/aug. bij de bonte koe werk. Maar daarvoor en daarna misschien ook wel bij Venga!

Zie jullie daar wel. Kan niet wachten tot het zover is.
Gr Niko (Klaasvaak)

Het seizoen van 2006 is alweer een tijdje geleden, maar wie gaan er deze zomer bij venga werken?? Het is namelijk weer bijna tijd om de koffers te gaan pakken!!