heej ik ga met 3 vrienden 24 juli naar Lloret de mar in appartement xaine sun zijn er nog meer mensen die dan gaan ???
groetjes Ruud
ja wij misschien xaine sun zag er vet uit maar is nu al bijna vol! dat is elke aaf feest daar mischien komen wij daar ook in als we op tijd zijn;) wij zijn ook met zijn 3e
ja wij hebbuh van een persoon die daar al is geweest een goed advies gekregen over xaine sun duss het is volgens mij wel een goed appartement
Jaa ik ga ook naar Lloret!
Kzit in het hotel Flamingo, tegenover colossos…
Kga 31 Juli, samen met een vriendin…
Heb dr zin in!!!
Liefs, x x x
dan zijn wij er waarschijnlijk ook nog zien wij jullie daar wel ik heb je trouwens nog een mailtje gestuurd
oow leukkk… ik ga ff kijken, ihihi… tot wanneer blijven jullie dan?
kben er tot 15 aug.
uhm wij blijven daar 10 dagen naar welk app of hotel gaan jullie en met welke maatschappij? heb der wel zeker zin in
Hotel Flamingo/Frigola… met beachmasters… Wordt echt super!
Wij gaan 14 dagen…
Lloret is niet veel aan, vond ik…
veel te druk en weinig Nerderlanders teminste in augustus dan…
wel vette discotheeks maar als je voor de dames gaat dan moet je naar blanes in Lloret zijn te weinig dames vergelijken met de jongens en te veel Kut katso’s (italianen) haha.
dan zit ik tenminste goed Geintje!
nou volgens mij valt dat wel mee ja jij zit goed in Lloret maar ik ook wel hoor
wordt gewoon super vet
hee kessels!!
ik ga ook de 24e juli samen met een vriendin
gogo tours 10 dagen
[EMAIL=“o_3ll3s@hotmail.com”]o_3ll3s@hotmail.com
ik zal je wel even toe voegen wordt zeker leuk in Lloret
heyy gaan der mensen rond 19 juni naar lloret ? ik ben der wel tevinden met groep vrienden van 19juni tot tot 6 juli
ik werk @ Bumpers
ow okeej dan is het daar leuk in bumpers ben nog nooit in Lloret geweest dus?
ik eigelijk ook nog nooit , wel in de buurt , maar toe was ik nog te jong .
maar we maken er gewoon een leuke tijd van met iedereen die natuurlijk naar Bumpers komt
ja zeker wordt echt een te vette vakantie daar in Lloret maar hoe ben je er eigenlijk bij gekomen om daat te gaan werken en voor hoe lang?
nou , in het Blanes forum hiero stond een oproep voor personeel voor de Arena ( in Blanes ) en Bumpers in Lloret , ik heb gecoilisiteerd en mij vonden ze een type voor Lloret , zo doende .
ik ga 7 weken heen , omdat met me maten gewoon geen vakantie valt te plannen , kwa vriendin en al die onzin , duz ik ging gewoon wat leuks voor me zelf zoeken , en een uitdaging .
ja is zeker een uitdaging en je zult wel veel mensen leren kenne daar.
wat moet je daar doen tappuh of wat