Als je al een datum hebt geprikt voor je reis naar Lloret de Mar, laat je vakantie datum hier achter! Wie weet gaan er nog wel meer in dezelfde periode!
Ik weet het nog niet… Gaan er nog andere mensen deze zomer?
ik ben op 10, 11 en 12 juni 2009 in lloret, nog iemand daar dan? ik zit er 3/jaar en deze keer kon er niemand mee dus ik ben er alleen
+32475702037 is men gsm [EMAIL=“bertschoeters@live.be”]bertschoeters@live.be :vak02:
mijn reis is met de bus van 5 tot 15 juni. dus ik ben er van 6 tot 13 ofzo…
Zin in
:zon02:
Hey,
Wij (ik en een kameraad beidde net 30 maar voelen ons nog 20…) zijn er van woensdag 10 juni 10u s’morgens tot vrijdag middag 13u
Welk hotel zit je? ik kom van mijn 18 jaar al elke jaar naar lloret, ik ben er dit jaar al geweest, dus ik ken het daar met mijn ogen dicht.
Ben je van belgie of nederland?
Je mag me steeds mailen [EMAIL=“bertschoeters@live.be”]bertschoeters@live.be
Groetjes
Moest je op facebook zitten mag je me het ook laten weten
Bert
15 aug tot 23 aug, weet iemand nog goede clubs/goede plekken waar je 's avonds kan stappen? Kom voor het eerst in Lloret de Mar
- Meer tips ook welkom!
Hee,
Ik zit in appartementencomplex (?) Santa Ana II. Ik zit er met een groep van 30+ personen, allemaal tussen de 17 en 20 jaar. Einexamenklasje Gymnasium. We komen uit Friesland, Nederland dus ![]()
Net bericht gehad van mijn mede-reiziger, hij krijgt geen verlof op het werk…ik ben dus gans alleen in spanje 11 en 12 juni … ik zit 11 juni de ganse dag in de strandbar aan het “gemeentehuis” en 11 juni s’avonds in café “den bommel” wie zicht moest vervelen… ik trakteer !
Bert
[EMAIL=“bertschoeters@live.be”]bertschoeters@live.be
Ik vertrek 17 juni eerst voor 4 dagen naar Barcelona , vanaf 20 juni t/m 4 juli hang/lig/kruip/waggel ik in Lloret .
Ga lekker alleen , maar altijd gezellig om nieuwe mensen te leren kennen en een drankje te drinken…
wij gaan met 4 meiden 27juli tm 6aug