Wie gaan er naar Loret del Mar? En info daarover

Wie gaan er allemaal naar lloret del mar deze zomer ik ga met wat vrienden in julie. En wie weet er wat meet te vertellen of het hotel appartementen complex finels parc of zo.

groeten

Racemonster

p.s hoe verander ik me naam in dit forum site?

ik weet niets over loter del mar of over het veranderen van je naam. Maar ik weet wel wat over Lloret de Mar. Het uit eten gaan is best goedkoop. Het uitgaan zelf is prijzig. De Venga Beach Club is best gezellig om daar naar toe te gaan. Het wordt gerund door Nederlands sprekende mensen.
:smiley:

groetjes Christel

bedankt he

Ik ga naar Lloret de mar! :slight_smile: 07/07/06

ik ga ook naar lloret de mar 29-07-06

ik ook 3 juli:D

Ik ga 10juli… :smiley:

Hotel clipper…

Liefss

Ik ga eind Juli, maar weet iemand iets over de campings daar?

Nee… Ben nog nooit in Spanje geweest…
Lloret wordt me eerste keer heb dr zin an :smiley:

De zomer begint alweer bijna dus wie heeft er nog leuke tips voor Lloret deze zomer?? Wat mag je niet missen? en welke campings moet je bezocht hebben?

Ik ben benieuwd!!

hoi,
ik ga per 11-08-07 naar Lioret de mar, enige idee hoe ik vanuit Barcelona naar Lioret kan? is er een rechtstreeks trein , bus???
thanks peopel…

Wie gaat er dit jaar naar Lloret? Wie heeft er Tips?!

ik ga 27/7 :slight_smile:

de moef gaga is zeker een aanrader !!!

@Salim Parisien

Je kan met de trein van (station) Placa Catalunya rechstreeks naar Blanes met de trein, vanaf daar zul je de bus moeten pakken naar Lloret busstation… of rechtstreeks vanaf Barcelona (vliegveld) met de bus naar Lloret de mar.

Enjoy it!

ik ga over 2 weken alleen naar lloret de mar. zijn er nog meer mensen die alleen gaan?

ik ga ook naar loret de mar :smiley:

ik ook welke hotel ga je
en hoe lang blijf je ?
en met wie ga je :vak02:

Ik weet nog niet wanneer ik ga maar hoop over 2 weken ofzo…
kijken of er nog plek voor mij is…

Jaloersss! Ik wil ooK!