Beste mensen,
Het zomerseizoen van 2007 begint binnenkort alweer! Dus wie heeft de vakantie voor de zomer al geboekt? en is het dit jaar een camping, appartement, hotel? en natuurlijk wanneer ga je dan knallen in Lloret?
Ik ben benieuwd!
Beste mensen,
Het zomerseizoen van 2007 begint binnenkort alweer! Dus wie heeft de vakantie voor de zomer al geboekt? en is het dit jaar een camping, appartement, hotel? en natuurlijk wanneer ga je dan knallen in Lloret?
Ik ben benieuwd!
wij gaan met 5 mense van 16 uit lmburg op 6 juli met de bus naar lloret… in een hotel natuurlijk ![]()
…
Ik ga naar Lloret vanaf 30 juli tot met 13 augustus, in hotel
Ik ga met 5 andere jongens en 2 meiden (8 totaal dus) van 13 t/m 31 juli naar Lloret in appartement.
Gaat super worden!!!
Wij gaan met 4 meiden van 6 tm 22 juli naar Lloret ![]()
We zitten in Bolero Park.
Iemand enig idee of er daar een vriesvak in de koelkast zit ?![]()
ik ga met met drie vrienden totaal met zn 4 dus in app xaine sune van 10 tm 25 juli
Olá
Ik ga met 3 andere maatjes naar Lloret van 2 july tot 16 july we gaan met de bus en zitten in het helios hotel
meisjes die ook gaan en beetje van R&B en beetje gek doen houden
voeg me maar toe op msn [EMAIL=“Frb@live.nl”]Frb@live.nl
Zie de rest wel In lloret
Ciao
ik ga naar Lioret del mar, 11-08 t/m 16-08, wie kan mij zeggen hoe ik vanaf Barcelona Aiport naar Lioret kan reizen?
[EMAIL=“hollande_2006@hotmail.com”]hollande_2006@hotmail.com
alvast bedankt,
salim
hee,
Ik ga met 2 vriendinnen naar Llorret deze zomer
van 10 juli tot 18 juli meer mense die dan heen gaan?? , we zitten in hotel San marti , iemand die daar eerder is geweest? … We hebben er super veel zin om helemaal los te gaan daar = )
xx
Hey Maartje,
ik zit er dan ook met wat vriend(in)en. Zit in één of ander appartement. Wat zijn jullie plannen in die periode? Ook nog wat actiefs van plan of alleen maar feesten en op strand liggen?
Hey Ramon…
Ik weet niet we gaan de stad vast wel bekijken enzow , maar het word tog vooral veel naar het strand en uitgaan:P dit word de eerste keer dat we er heen gaan dus misschien volgend jaar wat meer sight seeing ![]()
Weet jij wat je daar allemaal kan doen dan?
xx
Ik ga van 10 juli tot 18 juli naar Lloret samen met m’n beste vriendin. We zitten in hotel Ancla. En we houden van R&B, maar er word zeker heel veel trance enzo gedraait?
hee,
jullie gaan gelijk met ons dus , ook met het vliegtuig?
Ik heb eigelijk geen idee maar volgens mij is de muziek daar wel heel erg breed, wij houden ook erg van r&b en ik denk dat dat daar ook wel gedraaid wordt … zal wel verschillen per discotheek / bar…
xx
Ja ook met het vliegtuig, martinair geloof ik. Misschien zitten we dan wel bij elkaar in het vliegtuig haha.
Ik heb juist gehoord dat het alleen maar trance en jump enzo is kan het mis hebben hoor maar dat hoorde ik.
xx
van 17 tot 25 juli in hotel montevista, iemand tips?
heb gehoord dat de bells een heel goede discotheek is
Nou ik ben inmiddels alweer een tijdje terug!! Het was geweldiiiig! Lekker weer ik was non stop te vinden in Londoner, Tropics, Xtra en Prive de Magic. Zeker nog een keer terug!!!
Jaaa van 7 Juli met GOGO naar Lloret de mar!! tot 16 juli!! ![]()
Ik ga samen met 3 kameraden naar lorret de mar deze zomer.
Wij verblijven van 4 tot en met 20 augustus in het Evenia Olympic Suites hotel.
Wie gaat ook naar lloret in deze periode???
Nog mensen die in dit hotel verblijven???
LET ME NOW