ik moet van 3 tot 4 op het strand flyeren en zo
en van 9 tot 2 proppen voor een discotheek , mensen aanspreken , vragen waar ze heen gaan flyer geven , en omlullen om naar Bumpers te gaan .
ik moet van 3 tot 4 op het strand flyeren en zo
en van 9 tot 2 proppen voor een discotheek , mensen aanspreken , vragen waar ze heen gaan flyer geven , en omlullen om naar Bumpers te gaan .
Vergelijkbaar met die irritante enquete mensen uit de binnenstad hier in Nederland…
Het is dat die proppers bij de spaanse stap-cultuur horen, maar af en toe zou ik ze toch… Anyway, kon je niet in de discotheek werken? Toch veel leuker? En je bent dan niet zo’n irri-item haha.
we merken het wel
Kom ik wel ff naar bumpers hoor ![]()
ja denk dat ik er ook wel een keertje kom
sweetmis wanneer ga jij dan naar Lloret ?
Lloret is wel leuk…![]()
veel mooie vrouwen ( soms te mooi) haha
maar tog meer jongens als meisjesen soms een nadeel voor de jongens, een voor deel voor meisjes…![]()
Ik ga niet meer naar Lloret. Ik vind persoonlijk Blanes veel leuker, al zijn er wat minder kroegjes en discotheek. Maar die wat er wel zijn, zijn echt super!
yeah me2 Sweetmiss…![]()
waar ga je wel heen dan blanes…?![]()
wij waren ook aan het twijfelen tussen blanes en Lloret maar het is tog Lloret geworden:D
mooi zo
ja LLoret is denk ik tog nog iets leuker als blanes maar we zien wel wat het allemaal wordt deze somer
ik ben vanaf 15 mei t/m eind september in Lloret de mar
dat is lang ga je daar werken of op vakantie bij familie of zo ?
ik ga daar werken bij venga
ow okeej en wat is venga precies, is eertse keer dat ik naar Lloret ga dus weet er nog niet zo gek veel vanaf
dat is een soort tent net als de skihut
en is het de moeite waard om er heen te gaan ?
sta jij daar achter de bar of wat moet je doen?
de ene keer sta ik achter de bar en de andere keer loop ik in de tent rond om bestellingen op te nemen voor de mensen die nie naar de bar willen gaan om een drankje te bestellen en soms ben ik propper
en heb je dan ook vrije tijd als je daar zo werkt of zit dat er niet in ![]()
heey mensen
ik ben er ook 7 weken lang werken in club Venga at lloret komen dus:D
van 5 juli tot 27 aug
xxx