"propbus" Hospitality Service

Ondanks wij eigenlijk niet meer communiceren via een forum maar via de reguliere wegen willen wij toch nog even op de postings van chris1982 reageren.

Beste Chris,

Dat je teleurgesteld bent dat jou reis niet door kon gaan betekent niet dat je onwaarheden en onjuistheden kunt plaatsen op forums.
Omdat een busreis (2) worden geannuleerd betekent nog niet dat wij mensen oplichten.
Waarom in jou ogen oplichting ? Je roept dat je je reisgeld nog steeds niet terug hebt gekregen.
Dat klopt, echter wij hebben jou 2 weken geleden gevraagd je IBAN en SWIFT (BIC) nummer toe te zenden daarmee wij het door jou betaalde reisgeld kunnen retourneren. Jij zou dit doen echter tot op vandaag (!) heb je hieraan geen gehoor gegeven. Niet helemaal eerlijk dus in mijn ogen…
Er is en word niemand opgelicht mensen ontvangen gewoon hun reisgeld retour. In welke zin lichten wij dan mensen op ?
WIJ lijden schade door deze negatieve postings.
Mede door deze hele hetze is het heel normaal dat veel mensen geen vertrouwen meer hebben of hadden in ons product. Om echter een link te leggen naar “oplichting” gaat te ver en is gebaseerd op onwaarheden die wellicht voortkomen uit je eigen frustratie c.q. rancune.

Stuur ons gewoon je IBAN en je SWIFT (BIC) nummer en stop met het opjutten van andere mensen terwijl daar geen reden voor is.

M.Bazuin

Ik citeer M. Bazuin: “Dat klopt, echter wij hebben jou 2 weken geleden gevraagd je IBAN en SWIFT (BIC) nummer toe te zenden daarmee wij het door jou betaalde reisgeld kunnen retourneren. Jij zou dit doen echter tot op vandaag (!) heb je hieraan geen gehoor gegeven.”

Ik heb mijn IBAN en SWIFT nummer drie weken geleden al gegeven en heb nog steeds mijn geld niet, dus zo een argument aanhalen is ook niet echt eerlijk denk ik.

In ieder geval, ze hebben me gemaild dat ze het enorm druk hebben en dat ik het geld deze week op m’n rekening zal staan.

Dan kan ik eindelijk terug pintjes gaan pakken :slight_smile:

Gedaan met reageren precies…

wij hebben het geld gestort binnen 8 dagen wat ze wilden, dus wil ik het binnen 8 dagen ook weer opmijn rekening terug zien wat ik wil!