problemen met treintickets boeken

Hallo,

Wij willen via internet tickets boeken voor de nachttrein van Bangkok naar Vientiane (via seat61).
We willen betalen met MasterCard, maar steeds wordt dit niet geaccepteerd. Heeft iemand deze ervaring ook?

Op Seat61 lees ik dit:
Most emails I receive about this system report success, but if you use it, feedback would be welcome. Where a failure has been reported, it’s usually at the credit card payment stage, and it could be your bank that’s blocking the card, not the website, so try contacting your bank first and telling them you are about to make a foreign transaction at www.thairailticket.com. If you really can’t get www.thairailticket.com to work for you, simply buy your tickets with a small fee from reliable Thai ticketing agency www.thailandtrainticket.com.

Dus het lijkt een probleem bij je eigen bank te zijn?

Een paar dagen voor de reis reserveren is wel handig als je persé een bepaald bed wilt. Zelf heb ik gewoon op het station gekocht een paar uur voor vertrek, ik kon alleen nog kiezen uit bedden boven, die geen raam hebben. Maar bij nader inzien voelde ik me daar wel wat veiliger, dat niet iedereen zo makkelijk bij jou en je spullen kan.
Ik had ook airco, superkoud was dat! Als ik nog ene keer zou gaan zou ik zonder airco nemen… maarja dan is het misschien weer te heet om te slapen. En ik weet ook niet of ze in die klasse de keuze hadden zonder airco.

Voor het stukje van Nong Khai naar bijna bij Vientiane moet je weer een apart kaartje kopen, die info staat op seat61 bij Laos. De mensen daar op het perron helpen je wel, waar je je visum moet halen en waar het treinkaartje enzo.

Succes.

Tja, ga morgen dan maar even contact op nemen met de Rabobank.
Dank voor je informatie wederom!