wij zijn vanaf 15 juli in bankok en willen dan een trein boeken voor rond de 20ste
naar chang mai denken jullie dat dit nog mogelijk is als we daar zijn ?
wij willen tussendoor nog naar kanchanaburi kunnen we dan ook bij Ayutthaya opstappen ?
Dat heb ik ondertussen al een aantal keren geprobeerd. In eerste instantie kwam ik er niet doorheen en kreeg ik keer op keer de melding ‘can’t confirm seat’. Toen dat vervolgens voorbij was en ik per credit card probeerde te betalen, kreeg ik melding dat het niet gelukt was. Vervolgens nogmaals geprobeerd, leek in eerste instantie succesvol maar kreeg even later een mailtje dat ik het nogmaals moest proberen.
Vanmorgen de bank gebeld en hij blijkt wel 2x afgeschreven te zijn :mad:
De nachttreinen beginnen inmiddels aardig vol te raken voor sommige data in juli, en ook al voor augustus (rond 12 augustus, moederdag in Thailand).
Als je flexibel bent, kun je wellicht nog een treinticket ter plaatse boeken, 100% garantie heb je niet.
wat zou jij doen Krung Thep ? we willen rond de 17e ? op wagen dat er nog plek is en hoe is die indeling heb al een beetje op die boekings site gekeken is seat boven en 2 over en 3 boven en 4 onder etc ? en kan je het beste naast elkaar of onder elkaar ?