Problemen met de Wijzigknop, juli 2010

Die ervaring met dit soort wijziging heb ik gehad. Mocht de knop weer open blijven staan kan je er op wachten tot weer iemand dergelijke praktijken gaat uitvoeren. Voordat je die manipulatie merkt is de schade al toegebracht en sta je ontzettend in je hemd…

Omdat ik anders geen toegang tot dit topic heb, moest ik eerst weer een nieuwe topic aanmaken om mijn grieven hier neer te kunnen zetten.

Er wordt door velen om die wijzig knop terug gevraagd en de een zegt, kan niet en de ander zegt, het kan wel weer. Nou, ik dus nog steeds niet. :mad:

De reden waarom ik de knop graag terug zou willen zien heb ik en de anderen al vaak genoeg hier weergegeven, maar ik zie er niets van terug.

Ik kan in ieder geval op het Turkije forum en dan met name op het TTTtopic, waar ik toch het meest verblijf, niets wijzigen. Soms zeer irritant.

Ik ben dan ook VOOR, om die knop terug te zetten, desnoods voor een paar uurtje na posten en dan sluiten.

@Jurjen… bedankt voor deze tip! :thumbsup:

@redactie: kleine toevoeging van mijn kant. Jeroen had namelijk verkondigd dat de wijzigknop terug is voor 10 minuten na plaatsing. Andere leden zien deze knop wel, maar Roanna ziet 'm totaal niet.

Volgens sommige berichten is DE KNOP weer voor 10 minuten terug maar niet voor mij…:chin:

In de helpdesk wel.:slapen: