prive- dansreis

:cheer: Ik ga half mei naar Holguin, 2 weken, Arkefly € 714,00 rechtstreeks (9,5 uur reizen, geen tijdverspilling, 's middags aankomen.) A’dam>Holguin, prijs is incl belastingen EN visum!
Ik ga naar een super-danser ( prof in 1 van de nu door europa reizende shows…) , die mij vroeg of ik misschien nog meer mensen kende, die salsa-dansles willen krijgen! DEZE salsareis is dus vrijblijvender dan geen ander! Gewoon een ticket kopen, je eigen verblijf of mbv hem en alleen de dansles is geregeld; vrijheid blijheid! Als je interesse hebt, geef een gil,:lol: of beter een berichtje!

Groetjes van een Cuba-fan, Merle

Hoi Merle!

Ik ben janah, ik zit in mijn laatste jaar en plan om na mijn studies een ‘wereldreis’ te maken.
Ik ben een competitie-latin danser en één van de landen die dus op mijn lijstje staat zijn cuba en brazil !!
Dus ik heb wel een paar vragen voor jou …
Welke prof is dat juist? Zou je mij de gegevens een keer willen geven??
Ik wil dus graag in april - mei naar Cuba gaan en wil er uiteraard niets anders doen dan dansen…
Havana ligt aan de andere kant van het eiland blijkbaar… Zou dat een probleem zijn? Waar is het beste om te dansen? En waar zou ik lessen kunnen krijgen? En het uitgaansleven (qua salsa dan) is ok? Waar vooral kun je 's avonds dansen?
Waren de lessen duur??

Bon … je geeft maar je hele verslag als je zin hebt …
Ik kijk er al naar uit en hoop dat ik wat extra info zo kan sprokkelen!!

Gr.

Janah