Ik ben een vrouw van 29j en mijn passie is salsa-dansen.
Ik ben een half-gevorderde zeg maar, en wil graag salsa-lessen volgen in Havana.
Weet er iemand dansscholen die ik -als ik eenmaal ginder ben- kan regelen?
Ik wil graag 2 weekjes op danscursus en liefst in de maand mei of juni.
Als er mensen zijn die graag mee willen, dat zou super zijn.
Zo, hopelijk heeft iemand adressen in Havana of gegevens van salsa-scholen?
Ik ga al enkele jaren naar Cuba om te dansen. Eerst georganiseerd via Dance4Two, maar de laatste jaren dans ik met Osmany Machado. Hij is een bijzonder getalenteerde danser met een enorme passie voor de dans en heeft sinds kort zijn eigen dansschool. Hij komt lesgeven in je casa particular. Salsaencasa / www.salsaencasa.com
Vorig jaar heb ik bovendien een bijzondere combireis Havana-Santiago gemaakt met ‘Cuba moves you’. Martin werkt samen met Osmany ( Havana) en Yanek Revilla (Santiago) cubamovesyou.nl/salsaencasa/ - organiseert sinds kort groepsreizen
Dance4Two organiseert al enkele jaren super gezellige dansreizen naar oa Cuba (Havana-Santiago-Trinidad). Zowel groepsreizen als individuele reizen. www.dance4two.nl
Ik ben 24 jaar en net afgestudeerd en ik denk erover om in september nog een aantal weekjes naar Cuba te gaan. Zo’n dansreis lijkt me ook wel iets, maar hoe zit dit dan exact in elkaar? Jij zegt dat je al enkele jaren danst bij Osmany Machado. Kan je daar dan alleen naartoe gaan of moet je een danspartner hebben?
Je kunt gewoon individueel naar Havana gaan, daar een casa particular boeken en Osmany komt dan bij jou ‘thuis’ dansen…hij kan je helpen met het vinden van een casa…dan weet je zeker of de casa voldoende ruimte heeft voor dansles! En nee je hoeft geen danspartner want hij is jouw danspartner. Hij heeft z’n eigen school dus ook voldoende leraren/leraressen voor je vrienden