CUBA!! Salsa april 2011!

ik ben van plan om van eind april tot begin mei 2 weken naar Cuba te gaan. ben 26, woon in Amsterdam en ben gek op salsadansen! omdat de ‘roots’ hiervan natuurlijk o.a in Cuba liggen. Heeft er iemand tips of gaat er iemand ook toevallig die kant op in die tijd??

Wat een gaaf idee! Misschien is dat ook wat voor mij, ben benieuwd naar de tips etc.

1 like

Hey Janneke,
Salsa dansen vind ik geweldig en het staat op mijn wensenlijstje om hiervoor naar Cuba te gaan. Wil je dit avontuur met iemand beleven?
Op dit moment ben ik aan het zoeken waar mijn reis heen gaat. Toen ik jou bericht zag dacht ik ‘het is tijd om die wens van mijn lijstje af te vinken.’

saludos danza Karin

Hey!
ja mij lijkt het ook geweldig! hoe meer ik erover nadenk hoe meer zin ik er in krijg :slight_smile:
ik had in eerste instantie bedacht om alleen te gaan omdat niemand van mijn vrienden in april vrij heeft en ik dan twee weken vakantie heb.
Maar het is van de andere kant ook wel leuk om met iemand samen te gaan dus mocht je interesse hebben laat het maar weten!
Dans je al lang salsa trouwens?

Hey!
ja mij lijkt het ook geweldig! hoe meer ik erover nadenk hoe meer zin ik erin krijg :slight_smile:
in eerste instantie was ik van plan om alleen te gaan omdat niemand van mijn vrienden in april vrij heeft en ik dan 2 weken vakantie heb.
Maar van de andere kant is het ook wel leuk om met iemand samen te gaan dus mocht je interesse hebben laat het maar weten!

Hallo Cuba gangers,
Helaas kan ik niet mee, maar heb al veel in Cuba gereisd. Het is een geweldig land. Je kunt bijna overal heerlijk salsa dansen.
Ik heb het daar geleerd. Vooral in de plaatsen Havana, Trinidad en Santiago heb ik les gehad en gedanst in de Casa’s de la Musica.
Je kunt altijd wel een groeps- of prive les afspreken. Je danst meestal met de Cubanen zelf en dat is erg leuk.
Heel veel (dans)-plezier.

1 like

He Len!

nou, er is nog niks gepland maar ik ben zelf in ieder geval wel van plan om te gaan! :slight_smile:
Heb je zelf al iets gepland??

gr janneke