Hoi, wij gaan dit jaar eind oktober een rondreis maken van 3 weken met aansluitend een strandvakantie in Varadeo.
Mijn vraag is weet iemand een goede prive chauffeur aldaar???
alvast bedankt
Hallo,
Ik ken een ervaren chauffeur in Habana die cuba goed kent, stuur me ff een bericht om u met hem in contact te brengen,
Met vriendelijke groeten,
Eddy
hoi Eddy, bedankt voor de tip, maar ik heb inmiddels via on line een chauffeur geregeld! Je kunt zijn adres gegevens wel naar mij toe mailen, wie weet dat ik hem misschien toch nog nodig heb. gr leo
zou je mij kunnen helpen aan een telefoon en/of emailadres van die chauffeur
wij zouden graag begin februari een 8 tal dagen naar cuba gaan en enkele steden bezoeken
andere tips zijn uiteraard welkom
Hoi Carina, wij zijn onlangs 4 weken (november 2010) naar Cuba geweest, en hebben een geweldige tijd daar beleeft.
Je zult je ogen uitkijken wat je zoal kunt beleven. Maar wat betreft een chauffeur, we hebben via Riksja online een chauffeur geboekt, en ik moet zeggen het kost wel een paar centen, maar als je de spaanse taal niet machtig bent, is dit zonder meer nodig. Wij hebben er erg van genoten, zeker daar de wegen in het binnenland zeer slecht zijn en vaak slechte bewegwijzeringen zijn. Veel plezier daaro!!
gr Leo
beste carina heb jij de gegevens reeds van mij ontvangen???
gr leo
ik heb het eerste bericht ontvangen en heb begrepen dat jullie de auto met riksja hebben geboekt
en hoeveel moeten we ongeveer voorzien voor een autot met chauffeur ( per dag)
mvg
carine
Beste Carina, geef mij je email adres dan kan ik jou de gegevens van onze chauffeur mailen, zodat je rechtsstreeks contact met hem kan opnemen. Hij is zeer betrouwbaar, maar ik ga zijn gegevens niet via deze site openbaar maken, wel op jou prive mail, privacy wet!!!
Gr Leo
Alvast bedankt
mijn email is carine7dario@hotmail.com
ik vertrek eind dit jaar naar Cuba, kan ik ook gegevens ontvangen over een goede privé-chauffeur?
Mijn adres: [EMAIL=“ammardi@pandora.be”]ammardi@pandora.be
Dankuwel
Mijn man en ik vertrekken binnen 1 maand naar Cuba. Ook wij hadden graag de gegevens gehad van de privé chauffeur als dat nog kan? Mijn contactgegevens zijn: [EMAIL=“annbossche@hotmail.com”]annbossche@hotmail.com