In juni gaan wij voor het eerst naar Azie en dat wordt dus Bali.
Ik vraag me een aantal dingen af en hopelijk willen jullie hier wat over verklappen…
Shoppen: Wat kan ik verwachten in Kuta? Ik lees dat er een mall is, maar in hoeverre zijn daar westerse zaken verkrijgbaar?
Met KLM maken wij een tussenlanding op Singapore. Er moet getankt en de cleaning en de catering komt erop. Zal wel een uurtje duren. Vluchtnr is de 835. Weet iemand of je van boord mag en is er dan mogelijkheid om (kort) rond te kijken en/of wat te kopen?
Internetcafe: We nemen geen laptop of smartphone mee. Wij zitten in legian. Zitten die daar ook? Veel? Duur?
internet in legian kost je tussen omegerekend 40 tot 50 cent per uur…ff zoeken want er zijn nog veel meer duurdere…zoek naar degene waar de meeste loacal zitten.dus niet in de hoofdstraten maar een btj achteraf.
ok, dus internet om contact te houden met thuis (kids) is dan geen “probleem” meer. Ik had er toch al geen zin in om met computers te gaan lopen. kan handig zijn (backup foto’s) maar dus niet nodig.
THX!
je kan ook een cd rom laten maken met je foto’s bij de internet cafe’s…
ze hebben allemaal skype,msn en andere troep erop staan.
om nog even terug te komen op je andere vraag over t shoppen…
ik hou niet zo van winkelen maar alles wat je in nederland kan kopen heb je daar ook.
dat geld ook voor de winkels waar ze gwoon pasta ,jam en hagelsag hebben…
zelf was ik niet helemaal weg van dit gedeelte van bali.
niet dat ik niet genoten heb maar na 7 weken door indo reizen heb ik moooiere en minder toeristiche plekken gezien.
Alle westerse zaken zijn op Kuta te krijgen.
In Singapore kan je van bord en op het vliegveld wat shoppen. Je kan overal pinnen maar je kan ook wat Singapore dollers meenemen.