positieve verhalen gevraagd voor boek.hoe ben jij gelukkig geworden in turkije?

Positieve liefdesverhalen gevraagd: Het leven met een turkse man in turkije voor boek
Ik ben een boek aan het schrijven over de liefde tussen een nederlandse vrouw en een turkse man.

Ik krijg zoveel vragen van iedereen. En iedereen zit vol vragen hoe hij nu de zaken moet regelen. Graag zou ik dit bundelen in een soort boekje. Willen jullie mij helpen? Gewoon een boekje waarin je kracht kan putten. Negatieve reacties zijn er genoeg, we gaan nu op zoek naar de positieve reacties.

Graag zou ik jullie verhalen horen of lezen.
Je mag je (liefst zo uitgebreid en lang mogelijk) mailen naar:

[EMAIL=“mutlu@live.nl”]mutlu@live.nl

JE NAAM ZAL NIET VERMELD WORDEN. ER WORDEN FICTIEVE NAMEN GEBRUIKT.

Wat is jullie kracht?
Wat zijn de verschillen?
Ook graag verhalen van oudere vrouwen (niet alleen rond de 20)
Wat is het verschil in de liefde met die van een nederlandse man?
Hoe hebben jullie de afstand overleefd?
Hoe hou je het vol als je nog niet bij elkaar in één land woont?
Hoe is het om in Turkije te wonen met je man?
Wat is je tegen gevallen?
Wat heb je moeten opgeven?
Hoe heb je het geregeld? (trouwen, samenwonen, etc.)
Ben je wat ouder en ben je met je kinderen naar Turkije vertrokken
om samen met je liefde te gaan leven?
Zijn je kinderen wat ouder en in nederland gebleven?
Hoe hebben je nederlandse kinderen het ervaren dat jij nu een turkse man hebt?
Hoe heb je dat met geld gedaan. (tips om goedkoop te reizen, of elkaar in iedergeval toch vaak te zien).
Met geld bedoel ik ook: De meeste turkse mannen hebben het niet breed.Hoe heb je dat aangepakt?
Nu je in Turkije woont…waar leven jullie van?
Heb je tips, ideeën om een eigen bedrijfje, pensionnetje o.i.d. te starten?
Hoe heb je dat gedaan…en is het goed gegaan?
Hoe heb je geregeld dat hij een keer naar nederland is gekomen om jouw leven en wereld te zien?
En hoe heeft hij nederland ervaren?

DIT ZIJN WAT VOORBEELDEN, MAAR JIJ HEBT DE ERVARING, DUS VUL MAAR AAN ALS JE WILT.

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties en wil hiermee alle vrouwen die verliefd zijn geworden op een turkse man, een hart onder de riem steken.
Het is toch immers niet makkelijk om zo verliefd te worden op iemand die op grote afstand woont.

IK WIL JULLIE ALLEMAAL VAST HEEL HARTELIJK DANKEN VOOR JULLIE REACTIES. (verwacht er vele).

en heb je reactıes voor je boek gekregen???

Ja, ik heb al een paar hele leuke verhalen gekregen. Geweldig. Ervaringen van mensen die inmiddels een langdurige realatie hebben met een turkse man, getrouwd zijn en inmiddels al een paar jaar in turkije leven Heerlijk om positieve verhalen te lezen. Geeft iedereen moed.

melek wat leuk!! ık ben benıeuwd wanneer je je boek uıt gaat brengen!! ook fıjn dat je zoveel reactıes gehad hebt! ık was gewoon erg nıeuwsgıerıg dank je wel voor je reactıe!
Op dıt moment lees ık het boek turkse vlınders weet nıet of je dıe kent, weet ook nog nıet hoe dıe zal eındıgen maar posıtıeve verhalen zıjn natuurlıjk altıjd fıjn om te lezen!!

succes groetjes tamara