Port El Kantaoui ----> Sol El Mouradi

Hallo allemaal,

Ik vertrek donderdag naar Tunesië en ben dus een beetje op internet aan het zoeken naar handige informatie. Heb al veel nuttige informatie van dit forum gehaald maar had gehoopt dat er de komende dagen nog iemand op dit forum kwam kijken die misschien in hetzelfde hotel heeft gezeten (Sol El Mouradi) en die zijn commentaar er eens wou over geven. Ook had ik graag geweten of er in Port El Kantaoui zelf een internetcafé aanwezig is? EN wat ik ook nog wou weten is hoeveel je ongeveer betaald voor een treinritje naar Tunis?

Ik hoop dat er mij iemand kan helpen…

Het is namelijk de eerste keer dat ik en mijn vriend zonder ouders op reis gaan (we zijn 18 en 19) dus het is allemaal heel spannend voor ons!!! :wink:

Groetjes Sharon

Pas goed op elkaar en jezelf.

Pas goed op elkaar en jezelf.
Ik ben in 1996 daar naar toe gegaan.

  1. Neem niets gratis van een ander aan want uiteindelijk betaal je veel en veel teveel.
  2. Blijf altijd bijelkaar wat er ook gebeurt
  3. Het zijn aardige mensen maar wat je in de disco ziet moet je voor oppassen. Bij een vriendin van mij hadden ze er iets ingegooid er is gelukkig niets gebeurd omdat ik allert was. Wees allert.
  4. je weet dat je altijd moet afdingen???
    5)Neem niets van een ander aan want ze passen de wisseltruc toe.
    Gaat razend snel.
    Waarschijnlijk weet je dit allemaal al maar ik wil het je toch melden voor de zekerheid.
  5. vriendin van mij werd gezakkerold.
    7)neem travellercheque mee reuze handig.
    Het klinkt misschien betuttelend maar zo is het niet bedoeld.
    Ik ben van Indiase afkomst dus had daar nergens last van (raar maar waar ze dachten dat ik Tunesisch was) Vriendin van mij is van west Europese afkomst en die werd anders behandeld. Daarom geef ik deze adviezen mee. Een fijne vakantie en een behouden terugkomst.
    Het is er voor de rest erg leuk maar pas alsjeblieft op en hand op de knip!!!