ik erger me nu al een paar dagen aan dat irritante popup balkje welke telkens verschijnt hier op ww ik zou dan ook graag zien dat dit zou kunnen verdwijnen of dat je het aan en uit zou kunnen zetten zodat een ieder die het graag ziet verschijnen dit wel zou kunnen zien ik heb hier over al een berichtje naar de redactie gestuurd en ook bij de “discussie ook in 2010 zuiniger met vakantie” heb ik net als vele anderen aangegeven dit balkje irritant te vinden maar hier heb ik nog geen reactie van de redactie op gelezen of mogen ontvangen
nu hoop ik dat er hier meer mensen willen reageren welke het mij eens zijn of juist niet zodat het duidelijk wordt hoe men hier over dit balkje denkt
ik wilde er eigenlijk een peiling van maken zodat het duidelijk te zien is hoeveel voor of tegenstanders er zouden zijn maar ik krijg dat niet voor elkaar, mischien heb ik hier een vip account voor nodig
Hoi
achter de schermen zijn ze er wel mee bezig. Als forumbeheerder kan ik dat volgen. Wat de uitkomst gaat worden weet ik niet.
Ik verwacht wel dat iemand van de redactie hie ook iets neer komt zetten daarover.
Groetjes Lotte
ik zie het nu inderdaad staan handig voor een volgende keer ik laat het nu maar zoals het is en lees net bij reactie van Lotte dat ze er mee bezig zijn achter de schermen dus nu maar hopen dat we hier snel iets van horen