Poll: Africa or South America

De titel zegt het al! Ik ben benieuwd waar jullie mening naar uit gaat. Stel je mag een reis maken van 3 maanden, waar zou je dan het liefst zitten? Zuid Amerika of toch liever in Africa en waarom precies?

Via Wereldwijzer app

Zuid-Amerika, omdat ik al in Afrika ben geweest (Tanzania). Al is Zuid-Amerika zo groot dat ik dat in 3 maanden niet red, erdoorheen racen is voor mij geen optie. Blijf graag ergens langer hangen om het gebied echt goed te leren kennen.

Vanwaar je peiling? Twijfel je zelf tussen deze continenten?

Ja ik twijfel idd! Dat heb je goed geraden haha. Zelf ga ik dit jaar al naar azie. India Nepal China en Thailand. En zit nu al te maken over volgend jaar. Beide landen trekken mij gigantisch en vind het een lastige keuze. Vandaar deze poll. Ik hoop uit ervaringen van andere mensen mijn keuze te kunnen maken. En waarom kies jij zuid Amerika boven zuid Africa ?

Via Wereldwijzer app

Jeetje,“Thailand” daar zou ik ook graag eens naartoe willen trekken! :slight_smile:

Hahaha :stuck_out_tongue_winking_eye: weet ik!!!

Via Wereldwijzer app

Nou zelf ben ik daar als alles goed meevalt(operatieverwikkelingen) zo rond 14 juni.

Nu ik ken beide werelden en die zijn totaal,verschillend. In alles, cultuur, dieren, natuur.

Rondreizen door Zuid Afrika ga ik je toch aanraden. De dieren en de natuur en de mensen daar zijn geweldig. Je kan zooo dichtbij de wilde dieren komen echt spectaculair.

En elke gedeelte van Zuid Afrika is zo anders, we zijn bergen, zee, vlaktes, bush…hele grote steden.

Kaapstad is Europees en meer naar het Noorden is weer echt Afrika.

ook mooi om rond te reizen is Namibia, uitgesterkt, en leeg…

Ken beide aardig goed. Dus vragen…schrijf ze maar hier

anemieke -Thatch22, country guesthouse

Eens met Annemieke dat de twee werelddelen eigenlijk niet te vergelijken zijn met elkaar.
Ik ben ook over meerdere continenten geweest.
Meerdere keren in Afrika en één lange reis in Zuid-Amerika.
Op beide continenten heb ik het heel erg naar mijn zin gehad, maar mijn voorkeur gaat nu toch uit naar Zuid-Amerika.
Ik voelde me daar raar genoeg echt heel erg thuis.