Hoi allemaal,
Mijn vriend en ik willen rond juni/juli 2010 voor 3 en een halve week naar Zuid Amerika. Wij hebben al eerder verre landen bezocht, oa China, Sri Lanka, Costa Rica/Nicaragua/Panama en afgelopen jaar Zuid-Afrika.
Zuid-Afrika vonden wij helemaal te gek vanwege het Kruger. Rondrijden in het wild en wild spotten vonden wij helemaal te gek!
Daarnaast houdt mijn vriend erg van fotograferen. Hij wil graag naar een tropisch regenwoud en ook willen we graag in die 3 en een halve week ong. 5 dagen op het strand luieren en niks doen :zon02:. Wij zijn geen types om te backpakken en willen ook redelijke overnachtingsmogelijkheden hebben. (Hoeft niet luxe maar zeker ook geen tentje oid.) Tenzij het natuurlijk bij een paar dagen in de rimboe hoort… :lol:.
We houden erg van de natuur maar willen wel dingen zien en doen. (Een paar dagen alleen wandelen zit er dus niet in). We houden wel van avontuur, hebben bv in Zuid-Afrika met haaien gezwommen en zou heel graag nog goed walvissen willen spotten (In zuid-Afrika een paar van erg ver gezien). Ook hoeven we niet perse veel landen te bezoeken, we zien liever meer dingen in 1 land dan veel tijd kwijt zijn aan reizen.
Kortom we willen veel zien in weinig tijd en moeten dus keuzes gaan maken. En dat is erg moeilijk! Wie kan ons adviseren?
Daarnaast, naar Zuid-Afrika voor het eerst echt met zijn 2-en geweest (de rest groepsrondreizen). Dit beviel goed dus dit willen we weer. Wij hebben wel de hele reis via een reisorganisatie gepland en alle overnachtingen van te voren geboekt. Zij kwamen bij ons thuis en hebben er samen met ons een geweldige reis op maat van gemaakt. Precies wat wij wilden. Nu vraag ik mij af of jullie reisorganisaties kennen die net zoals wij die in Zuid-Afrika hadden een reis op maat kunnen maken. (Ze hoeven niet perse bij ons thuis te komen hoor… :hihi:)
Groetjes Ilse!!!