Plustaalreis Calabrie

zijn er mensen die met Plustaalreizen naar Calabrië zijn geweest?
het lijkt mij leuk om koken met italiaans te leren te combineren.
zelf ben ik 38 jaar en ben ik van plan alleen te gaan. ik vroeg mij
af hoe het met de gemiddelde leeftijd is en of er met deze organisatie meer mensen alleen gaan.

alvast bedankt voor een reactie!
esmeralda

Ik ben twee weken thuis en het is me goed bevallen ik had een kamer op het school terrein en dat was geweldig, en ik heb er vrienden er aan over gehouden.:wereld::wereld:

Beste allemaal, IK wil in september naar Calabrie gaan met plustaalreizen. Ben 51 jaar maar ik twijfel aan de leeftijd van de cursisten. Ik ben geinteresseerd in het luxer appartement. Kan mij iemand hierover meer vertellen. Grt

Hallo Adelheid, ik (toen 52) ben ook in Calabrië geweest om extra taallessen te volgen. Wij hadden alleen een appartement verderop gehuurd omdat we met nog een stel waren. Het was geweldig. Een prachtig landgoed en de leeftijden liepen uiteen. Je krijgt les met ongeveer 4/5 pers.
Eerst krijg je een test en dan kom je bij mensen van hetzelfde niveau in een groepje. Er wordt in het Engels les gegeven. Je hebt snel contact met oud en jong in de pauze`s. Ik weet dus niet hoe het is om op het landgoed te logeren maar ik zou het wel doen. Je kunt je voor maaltijden inschrijven die door de kookcursisten worden gekookt dus daar maak je ook weer contact. Als je gaat wens ik je veel succes!

De leeftijden van de cursisten die een taalcursusen/of kookcursusvolgen in Calabrië zijn erg gemixt. Dit varieert van 25 tot 65 jaar. De appartementen deel je met medecursisten. Het is ook mogelijk om in een luxere privé studio te verblijven. Voor meer vragen kun je altijd [EMAIL=“info@plustaalreizen.nl”]contact met ons opnemen of even op de websitekijken.