Playa Del Carmen

hallo mensen,
Ik wil in november voor een aantal maanden naar mexico om te werken. Mijn idee is om naar cancun of playa del carmen te gaan. kan iemand mij misschien verder helpen? of anders het een het ander vertellen iver hoe het daar is?
groetjes janneke

Hoi Janneke,

Ik ben net terug uit playa del Carmen en kan niet wachten om weer terug te gaan om er te gaan werken…ik weet alleen niet zo goed hoe…maar goed wil in januari weer terug gaan om iets te gaan zoeken aangezien dat makkelijker is dan vanuit nederland wat ik begrijp van anderen…
ben benieuwd of je al iets gevonden hebt…

Groetjes Karin

Hallo,
Ik ben ook op vakantie in Playa del Carmen geweest.
Ik wil ook graag in Mexico aan het werk.
Wanneer zouden jullie willen gaan?
Ik wil november/ december al gaan. Ik heb gehoord dat je het beste ernaar toe kunt gaan en solliciteren. Nederlanders zijn er erg gewild.

Ik hoop snel wat te horen!

Groetjes,

Suzanne

Al is het eerste bericht wel oud, wil ik hier toch op reageren ivm de orkanen in deze regio. Playa del Carmen zal door de zeer zware orkaan weer grotendeels moeten worden opgebouwd nadat het deels is verwoest, het zelfde geldt overigens voor de omgeving Cancun, zo las ik vanochtend in de krant:( . Overigens erg triest voor de mensen daar, ik hoop dat het daar allemaal weer snel op gang komt.

Xander

Beste Janneke,
Heb je enig idee hoe het daar nu is , na Wilma, zo nee check Lonely Planet Torn Three Forum!!! Op het moment en voorlopig géén vluchten in Cancun e géén electriciteit, denk Katherina zo is de situatie daar nu! Dus begin november is dit niet de beste plek om heen te gaan en zoiezo is Cancun het mexicaanse Costa del Sol, iets zakken Tulum bv is al iets minder toeristisch.
Enjoy your travels!

Het is niet echt aan te raden om nu naar Mexico te gaan .
Ik zelf ben net terug van een zeer verkorte vakantie we kwamen aan op zaterdagnacht hadden tot dinsdag mooi weer. de rest hebben we geschuild in ons hotelkamertje zonder water of elektriciteit. en maandag moesten we binnen een half uur ons koffer inpakken omdat het evacuatievliegtuig vertrok naar Amsterdam.

1 ding voordat Wilma begon was het wel een prachtig land en aardige mensen

He Janney,

Nog van plan te gaan?
Laat het ff weten, zoek namelijk nog een reisgenoot
Groetjes,

Suzie

ik wilde even reageren op de andere mails, ik was ook in mexico tijdens het bezoek van wilma en ja leuk is anders maar om het zo te overdrijven. ik heb een bar hier dus ik kan niet veel tips geven over het werken hier maar ik weet wel dat je iig je papieren in orde moet hebben daar zijn ze best streng op en voor de rest als je wat wilt weten laat het me weten.

ik wens je iig veel plezier

groetjes

helga

Hey ik ben net terug van mijn vakantie in playa del carmen. Het grootste gedeelte is weer opgebouwd alleen de natuur is nog flink beschadigd. Maar dat is een kwestie van tijd natuurlijk.
Ik wil zelf ook heel graag terug om daar te gaan werken. Heeft iemand tips voor me van sites die je op weg kunnen helpen??
groetjes Jessica