Hallo,
Ik ben van plan om over een paar maanden te verhuizen naar Playa del Carmen. Woonruimte regelen was geen probleem, maar het zoeken naar een baan gaat lastiger via internet.
Heeft iemand tips en/of ideeen?
Groetjes,
Charlie
Hallo,
Ik ben van plan om over een paar maanden te verhuizen naar Playa del Carmen. Woonruimte regelen was geen probleem, maar het zoeken naar een baan gaat lastiger via internet.
Heeft iemand tips en/of ideeen?
Groetjes,
Charlie
Hee Charlie,
heb je al wat kunnen vinden? en hoe anders?
ik ben namelijk ook op zoek
groetjes!
Ik woon in Playa en ben hier gekomen zonder werk te zoeken via internet. Woonruimte is piece of cake, klopt. Het beste is om hier te zoeken in Playa zelf. Ik vond na 4 weken al werk en ben gids in Sian Kaan. Er is zat werk te vinden, en lukt vandaag niet, probeer morgen, maar niet opgeven. Zo mijn beste idee is: HIER ZOEKEN!!! Sterkte
Hoi…
Ook tegen mij zeggen ze dat je het t beste daar kunt zoeken…
Wanneer ga je precies?? Ik ga eind juli die kant op…
Groetjes Inge
Hoi Inge,
Ik zou als je in Juli komt wel ff genoeg geld meenemen voor 5 maanden overleven. Je komt vlak voor het orkaanseizoen, en ze zeggen dat het een cyclus van 7 jaar is voor elke grote orkaan. Wilma is 7 jaar geleden nu. Ik zeg niet dat er een komt, maar zorg dat je 4 maanden genoeg geld heb, mede omdat veel werk dan stil ligt