Planning 14-dagen Guatemala

Hallo iedereen!

Samen met mijn vriendin ga ik binnenkort naar Guatemala. We landen in Guatemala-city op 22 maart 's avonds en stijgen daar opnieuw op op 7 april. We hebben dus 15 volle dagen ter plaatse. We zijn ±26 jaar en houden van natuur, vogels, couleur locale, markten, ecologisch/duurzaam toerisme, cultuur en lekker plaatselijk eten. We houden niet van overvolle toeristische plaatsen en bezoeken dus liever een kleinere tempel met weinig toeristen dan dé must-see tempel overvol toeristen, als je begrijpt wat ik bedoel.
We spreken trouwens geen Spaans :frowning:

Een ruwe planning die we in gedachten hadden:

1: vlucht naar Flores aankomst 9u15, transport naar Tikal, bezoek + overnachting Tikal park
2: bezoek Tikal + avond vervoer naar Flores + overnachting Flores
3: bezoek Flores + overnachting Flores
4: bus richting Rio Dulce + overnachting Rio Dulce
5: bezoek Rio Dulce + overnachting Rio Dulce
6: bezoek Livingston + vervoer naar Antigua + overnachting Antigua
7: bezoek Antigua + overnachting Antigua
8: vervoer naar San Pedro + bezoek Lake Atitlan
9: bezoek Lake Atitlan + overnachting San Pedro
10:bezoek Lake Atitlan + overnachting San Pedro
11:vervoer naar Chichi + overnachting Chichi
12: bezoek donderdag markt Chichi + overnachting Chichi
13:?
14:?
15:?
16: vervoer naar Guatemala airport + vlucht om 13u

Zoals je ziet zijn er nog 3 extra dagen in te vullen. Waar moeten we een dagje langer blijven of wat kunnen we nog extra bezoeken?
Zwemmen met walvishaaien?
Quetzaltenango?
Semuc Champey?
Montericco & schilpadden bezoeken?

We horen alle suggesties ivm het schema of goede plekken om te slapen graag!

Laura & Hans

Beste Laura en Hans … schrijf me rustig aan , ik doe dit soort individuele reisplannen al jaren lang voor vooral nederlandstalige mensen … is namelijk ook mijn job ! Ik heb een kantoor in Quetzaltenango en bijkantoren in Panajachel, antigua en flores … met veel plezier help ik jullie met speciale tips o.a. met community tourism en aktief toerisme ! Bekijk even mijn website adrenalinatours.com