Plannen reis naar Uganda

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik ben Bart en wil eind dit jaar een rondreis in Uganda gaan maken met mijn vriendin Lindi.
Wij hebben begin januari al de vakantiebeurzen in Amsterdam & Utrecht bezocht en zijn daar een stukje wijzer geworden .
Ons plan is om een rondreis te maken van ongeveer 3 weken in Urganda en daar aan vast 4/5 dagen strand/duik vakantie. Wij zijn dan ook benieuwd naar ervaringen, tips en locaties van andere bezoekers/reizigers.

Groetjes Bart & Lindi

Hoi Bart & Lindi,welkom op wereldwijzer!
Nou in Uganda is het een must om het Murchison Falls National Park te bezoeken Bart, je komt daar spectaculaire watervallen tegen.
Op verschillende plaatsen vind je tropische regenwouden in Uganda waaronder het Kibale Forest Reserve Primate.In dit regenwoud wonen grote populaties apen maar ook olifanten zijn er in grote getallen te zien.
Als je houd van schitterende vulkaanlandschappen dan mag je zeker het Mgahinga park niet vergeten aan te kruisen in je agenda Bart & Lindi !
In iedergeval kunnen jullie altijd terecht met je vragen op het Afrikaforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met de voorbereidingen,en laat ons nadien iets weten hoe je reis was verlopen, Bart en Lindi !
groet,georgessiam.

Hoi Georgessiam,

Bedankt voor je info. We laten wat horen als het zover is.
Grtz
bart