Plannen maken voor je oude dag!!

Sommige zullen hun draai niet kunnen vinden, sommige kinderen wel. Ik ken een aantal jongens van de internationale school in Pattaya en ik kan je wel vertellen dat hun het toch wel erg naar hun zin hebben daar. Maarja - dan speelt geld weer een rol want zo’n internationale school is niet goedkoop!

Ja maar inbegin van hun verblijf aldaar zullen ze ook wel gevloekt hebben,zeker weten!!Ikzelf had ook heimwee in de beginperiode van mijn 6 maanden verblijf aldaar,naderhand vond ik het spijtig om terug te gaan naar Belgie.omdat je meer ingeburgerd geraakt naar een tijd.Daarom dat ik ook altijd zegt tegen de mensen,dat ze een bezigheid moeten hebben.goed van tervoren plannen wat je allemaal wilt doen tijdens je verblijf aldaar.Het is ook verstandig om verhalen en tips te horen van andere nederlanders die daar verblijven,om een indicatie te hebben,over het reilen en zeilen in Thailand!!kan nooit kwaad hé Thomas!!gegroet:georgessiam.:chin:

KOh thot, khrap, ik wil de pret niet bederven-maar dat kan je wel vergeten. TG (als Freq flyer met gold mag ik het weten) neemt enkel hoogstaande Thaise familie=ons kent ons aan, meest vanaf de Thaise luchtmacht.
Het thailandforum (niet reisform) dat je vindt op thailand.startpagina.nl is meer gericht op expats en senioren die met hun thaisepartner in Thailand wonen.
Zelf heb ik ooit-alweer bijna 20 jr terug- 1 heel jaar in Thaild gewoond+werkt-en dat nooit meer. Nu enkel overwinteren, in de cool season zowel hier als daar. Songkran en dan nare goor-hete weer daarna hoeft van mij niet. En wat intellectuele stimulans zo af en toe hoort er ook bij.

ik heb mijn Freq flyer doorgespoeld in het gemak(toilet)Thomas ik weet dat je ga slagen later;misschien is er geen plaatsje vrij bij TG-airways,er zijn nog genoeg vliegtuigmaatschappijen in Thailand waar je eventueel later aan je trekken kunt komen!gegroet:georgessiam.

Dieren praten met de ogen vaak verstandiger,dan mensen met hun mond!!
.

Dit had ik min of meer al verwacht mede omdat de Thai redelijk nationalistisch is, en waarom zou een falang een goede baan krijgen als deze ook aan een landgenoot kan worden gegeven? Alhoewel ik dit nog niet heb uitgezocht, is het misschien wel de moeite waard. Ik zal ze binnenkort is aanschrijven of dit echt zo is - en of er in speciale gevallen uitzonderingen worden gemaakt.

Bedankt Georges :thumbsup:, mocht ik over een aantal jaar afstuderen dan zal ik je een keer meenemen haha.

Uitleg van bkkflyer is correct,maar niets belet je om andere luchtvaartmaatschappijen aan te schrijven hé,Thomas!geloof in je eigen cappaciteiten!!waar een wil is,is een weg.greetings g.s