Plannen costa rica

Hallo ik ben iris en ga deze zomer met zoon van 12 op reis naar costa rica. Ik wil zelf rijden en ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Is t rijden in t regenseizoen te doen? Berovingen? Welke natuurparken moet je echt niet missen? We willen graag veel dieren zien en raften, surfen, snorkelen…

Een plan is nu:
poas vulkaan
monteverde
manuel antonio- daar raften op de naranjo rivier
dominical
drake bah
san geraldo de dota
puerto viejo de talamanca
cahiente
tortuguero

ik heb veel gereisd maar vooral in azie: india, nepal, sri lanka, thailand, bali, maleisie, borneo, mexico, marokko…
in maleisie ook zelf gereden ; ging prima. Heb tijdje in italie gewoond dus hektische rijden ben ik wel gewend.

Alvast bedankt voor evt tips!

Hoi Iris,welkom op wereldwijzer!
Wel je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden Iris,hoe waren je reiservaringen over het land Thailand?
Als vakantiebestemming is Costa Rica een schitterend land om per huurauto een rondreis te maken.
De grote wegen zijn goed begaanbaar en met een goede four wheel drive zijn de onverharde wegen goed te berijden.
Costa Rica is een heel divers land, het heeft vulkanen, mooie kusten, sprookjesachtige valleien, mangroven, moerassen, hoge ruige bergen, groene laaglanden etc…
Indien je nog met vragen zit over dit prachtig land,dan kan je altijd een berichtje posten op het Costa Rica Forum
Succ6 nog met de voorpret,Iris!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.