Pinnen In Isla Margarita

Hallo!

Ik heb van enkele mensen vernomen dat hun pinpas gekopieerd is toen ze in Isla Margarita gingen pinnen, bij thuiskomst was hun rekening geplunderd! Is dit een incident of hebben andere mensen hier ook wel eens van gehoord? Ik hoor het graag!
bronzema2@yahoo.co.uk

Beste Mary,

Zie ook http://beta.prikpagina.nl/list.php?num=1263.

En blader eens door de diverse pagina’s heen, dan zul je eens zien dat het pin-fraude schering en inslag is. En het verontrustende is dat Q-International hier nog geen eens voor waarschuwt, terwijl zij hier absoluut van op de hoogte zijn. De een zijn dood is de ander zijn brood.

Groeten,

Walter

Nu Walter. Natuurlijk mag iedereen zijn of haar mening hierop zetten, maar ik vraag mij af, wat heb jij toch tegen Q ? Ik ben al vele malen met hen geweest en ga volgende week weer, maar ze hebben MIJ terdege WEL ingelicht en voorbereid over de stand van zaken nu. Dus ook over die pinautomaten.

Ik tref hiervoor zelf al mijn maatregelen, maar weet je Walter, ik ben vorig jaar ook een keer naar Spanje (Barcelona) geweest en heb met eigen ogen gezien hoe daar ook mensen werden beroofd en zoiets dergelijks ook nog in Nice gezien. Gelukkig is het mijzelf nog nooit overkomen. Maargoed, ieder moet er het zijn maar van denken! Maar ik laat mij hierdoor niet ontmoedigen!

Groetjes Carola. B)

Carola en anderen ,

Ik ben het volledig met Walter eens. Het is goed om de mensen te wijzen op mogelijke gevaren en daarnaast een goede voorbereiding is het halve werk.
Ik heb zelf ook geen goede ervaring met Q-International en met pinnen.
Houd daarom goed de huidige consumentenprogramma’s op de tv in de gaten, want daar zullen we binnenkort een boekje opendoen over Isla Margarita en Q-International.

Vriendelijke groet,

Marcel

Nu Walter of Marcel of hoe je ook mag heten! <_< Ik kijk er naar uit om die progamma,s op tv te zien! Welk progamma en wanneer ongeveer? Kan ik er rekening me houden .

Ik kijk er naar uit! :smiley: B) Ans :blink: