Pinnen In Engeland

Hallo allemaal,

Weet iemand hoeveel je maximaal mag pinnen per dag in Engeland? Ik heb 400 pond nodig als ik in Engeland ben en twijfel of ik die gewisseld mee moet nemen of te plekke zal pinnen. (ik heb 1 dag om te pinnen, daarna is het erg moeilijk omdat ik naar Glastonbury festival ga en de rij ongeveer drie uur duurt)

Alvast bedankt voor de info!!

Hoi Ammaryllis,

400 kan je gemakkelijk pinnen. Ik weet niet of het maximale bedrag afhankelijk is van welke bank je hebt in Nederland maar ik heb de ABNAMRO en heb laatst bij de Halifax bank in een keer 500 pond opgenomen. Dan moet 400 toch zeker kunnen denk ik. Succes, ik hoop dat je wat aan mijn berichtje had.

Groetjes Mikki

[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]
Hallootjes,

Ik woon inmiddels alweer twee jaar in het verenigd koninkrijk en kan je vertellen dat het maximale bedrag dat hier per dag (24 uur) gepind kan worden £300 is. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Irol

hoi hoi

Ik heb ook de limiet van 300,- pond per dag.
Maar verder moet je ook even oppassen bij
welke bank je geld opneemt. Ik heb hiervoor
£1,50 moeten betalen per transactie. maar goed.
ik heb hier nu ook een schotse rekenening,
en die gebruik ik nu dus maar.

groetjes marja

ik heb voor mijn vakantie naar de nieuwe eu landen (polen, etc) die pas in 2006 de euro echt invoeren even gebeld met de Rabobank om te vragen wat de kosten zijn van geld te pinnen in deze landen

die vertelde mij dat er helemaal niks verrekend wordt, puur het geld dat vervolgens weer uit de automaat komt (dan al wel in een andere valuta) wordt van je rekening af getrokken

het probleem ligt niet aan de rabobank(die bank heb ik namelijk ook) maar aan
de bank waarbij je pint. Hier in schotland zijn de banken vrij om geld te vragen
voor de service die ze verlenen. bijvoorbeeld de AMT link bank die vraagt er geld voor, maar de royal bank of scotland en bank of scotland niet. Het ligt er dus net aan waar je pint.