Maximaal te pinnen bedrag?

hoi, aangezien er schijnbaar niet te pinnen valt in sumbawanga eo (behalve visa en ik heb master…)moet ik bij aankomst in dar een aardig bedragje bij elkaar pinnen.
weet iemand nog hoeveel je maximaal per keer kan pinnen? en of de bank een limiet heeft wat je per dag (buiten je eigen limiet om bedoel ik) mag opnemen?
thanx!

Poeh hoeveel was het ook alweer… volgens mij kwam het overeen met 400 dollar maar dat is echt gebaseerd op een heel vage herinnering en van 5 jaar geleden. Weet je bank het niet? Of staat het misschien ergens op deze website? En zie deze discussie op Lonely Planet. En hier nog wat via Google gevonden (bericht van 2008).

In ieder geval kan het geen kwaad om ook wat cash euro’s of dollars bij je te hebben.

Sommige dure hotels doen ook wel voorschot op je credit card (‘cash advance’ ofzo?), daar zitten wel kosten aan verbonden. Ook in plaatsjes waar geen Mastercard/Maestro ATM’s zijn, zijn dan misschien wel hotels die cash kunnen regelen via je credit card. Handig om te weten voor noodgevallen.

Veel plezier,
Cécile

De banklimiet kun je opvragen bij je bank in ned.

Je kunt ongeveer 200-250 euro tegelijk pinnen. Maar je kunt ook 2 x achter elkaar pinnen.

maximaal 400 000 tsh per keer, en je kan natuurlijk net zo vaak pinnen als je eigen bank het toelaat.

hey, sjaak, hoe was je reis?

TOP! Mooie ervaring.
Mijn foto’s bekeken?

nee, zeg maar hoe/waar. ben benieuwd!