Sommige personen met piercings en/of tatoe’s worden wel eens geweigerd op sommige terreinen.
Waarom eigenlijk ? Ja, die bepaling staat dikwijls in het reglement van “inwendige orde”. Waarom eigenlijk ?
Alsof iemand van piercing en tatoe’s (over)last zou van hebben.
Eén van de eigenschappen van naturisten is toch dat men open van geest is met respect voor o.a. de mening van anderen.
Wat is jullie oordeel. Graag diverse meningen hierover !
Volgens mij is dat om te voorkomen dat de aandacht bij sommige drag(st)ers te veel op bepaalde lichaamsdelen wordt gevestigd. Een ijzerwinkel trekt nu eenmaal de aandacht. Het is moeilijk om te zeggen dit is klein, zie je bijna niet, dus trekt geen aandacht, en dat is veel te groot en mag dus niet.
Belachelijk, door tattoo’s of piercings te hebben zou je anders zijn? Of de aandacht willen trekken? Ikzelf heb 3 tattoo’s heb er eigenlijk nog nooit last van gehad… En de aandacht willen trekken? Ook niet!! Ik heb ze laten zetten voor mijzelf… Ik denk dat er vele anderen zijn die het voor zichzelf doen en niet voor anderen!!
Overigens ben ik zelf geen naturist, maar vind het raar dat mensen daardoor geweigerd worden!