Naturisme is in Thailand wettelijk verboden.
Maar waarschijnlijk zijn er toch wel locaties waar men discreet enigszins naturistisch van de zon kan genieten.
Iemand informatie ?
Er moet op een eilandje bij Thailand zelfs ergens een naturistenresort zijn, hoofdzakelijk bezocht door gayklanten.
Weet iemand meer ?
hmmmmm Texel??? :lol:
Ik kom bijna niet meer bij van het lachen. :tssk:
Kolobos, je bent een echte TOP-humorist !
Kan me niet voorstellen dat zoiets in Thailand bestaat… Het merendeel van de Thai stelt topless vrouwen al absoluut niet op prijs…
Als toeristen in Thailand een beetje respect hebben voor de cultuur, houden ze de kleren gewoon netjes aan.
nou davenuman.
ik ben het helemaal met je eens.
jammer genoeg zie je heel veel toeriste.
half naakt hier rondlopen in de straten.
zouden ze dat in hun eigen land ook doen?
en naturisme nou dat kun je hier vergeten.
Ja ik zie dat hier op Koh Tao ook inderdaad daar lopen de dames gewoon in een string op het strand je moet dan die thaien zien kijken. Die kunnen dat echt niet waarderen.
Een bikini vinden ze al zo zo laat staan een string.
gr van Moira
inderdaad!!
ben ik het ook helemaal mee eens, een beetje respect voor de cultuur !
Blijkbaar hebben sommigen het niet zo goed begrepen.
Het gaat hier om een RESORT: dit is een totaal AFGESLOTEN en voor buitenstaanders NIET TOEGANKELIJK gebied, ZONDER INKIJK door derden.
Dus dit heeft helemaal niets te maken met al of niet respect hebben voor de cultuur. Uiteraard is het maar meer dan logisch dat naturisten daar niet op openbare stranden gaan zonnen.
En in Thailand zijn sex en prostitutie blijkbaar niet zo een groot taboe als naturisme. Maar gelukkig heeft naturisme absoluut niets met sex te maken.
Hoi, dit RESORT bestaat alleen in de fantasieen, van een bepaalde groep mannen.
Ook moet je uitkijken voor als je al te vrij gekleed rond loopt het is een belediging voor de cultuur.
En ook strafbaar, als het fout gaat, dan gaat het ook goed fout, je kan er zomaar een jaartje langer moeten blijven.
En er zijn echt wel prive gelegenheden voor die fantasten, daar hoef je echt niet voor naar Thailand.
Kijk eens in Amsterdam
Nou, zo raar is het dus niet: http://www.thailandnaturist.com/
En zoals spanie al aangeeft, een naturist loopt niet naakt rond om te chokeren en zal dus nooit in de bloterik op Patpong verschijnen.
Voor zover ik weet is er een club, die in Thailand naturisten-meetings organiseert; deels op afgelegen stranden en soms ook weekenden in resorts. Tussen Pattaya en Jomtien zit een resort wat daarvoor regelmatig gebruikt wordt.
Volgens mij ‘verbiedt’ de Thaise cultuur het naturisme niet, maar de Thaise wetgeving doet dat. Ik ben helaas niet ver genoeg ingewijd om dat met zekerheid te kunnen zeggen.