Opstarten naturistencamping Costa Rica

Beste mensen,

Wij zouden graag wat informatie willen over het opzetten van een naturistencamping in Costa Rica.

We zijn nu door Costa Rica aan het reizen en vroegen ons af of het mogelijk is om iets dergelijks hier op te zetten. Weet iemand hoe dit met de regelgeving gesteld is?

En zou dit hier aanslaan?
Genoeg mooie plekken en een hoop mooi weer!

Groetjes Maartje

Ik weet helemaal niks van Costa Rica, maar mijn erste gedachte was , is naturisme dan toegestaan in een streng katholiek land als Costa Rica? Ik kom zelf regelmatig in Filippijnen dat ook voor 80% katholliek is ,en daar is het dus streng verboden. Maar blijkbaar is het niet verboden, want vorig jaar is een amerikaanse een nudistisch resort begonnen net buiten de hoofstad. haar site is www.miamorresort.com Ik denk dat je wat regelgeving betreft gewoon aan een lokale advocaat moet vragen, hoe dat precies in elkaar steekt. En wellicht zijn er internationale nudismeorganisaties die jullie ook van informatie kunnen voorzien. Succes met julie plannen toegewenst !

Het kan (gelukkig maar) nu zowat overal ter wereld. Zelfs op plaatsen waar je het niet zou verwachten.
Ook op Bali is een prachtig resort voor naturisten: