Phuket cops speak on tourist murders

zou jij niet beter op een onbewoond eiland zitten!!Ik krijg er dikwijls het #schijt# als ik je bezig zie op het Thai forum!van alles heb je negatieve comentaar.Ik beklaag de mensen in Brazilie,als ze je zien afkomen.wat ben jij een triestige plant,Bah!!!g.s

Ik heb af en toe het idee dat Confederate ergens in een hutje leeft, ver weg van de bewoonde wereld, verstopt in de Braziliaanse jungle. Af en toe komt hij eens op dit forum kijken en een negatieve bijdrage leveren over Thailand…en ‘zijn’ geweldige Brazilie helemaal ophemelen.
Als je toch alleen maar negatief bent over Thailand, waarom kom je dan keer op keer dit forum bezoeken ? Waarom richt je je niet op je favoriete Brazilie en ga je toekomstige Brazilie-reizigers niet adviseren over hun reis naar het perfecte land ? Misschien dat je dan eindelijk eens een nuttige bijdrage aan dit forum levert.

ik denk dat we berichten van confederate in het vervolg maar op z’n thais moeten beantwoorden wat inhoud met een glimlach dus bij deze

:smile:

groet dirk :chin:

Speciaal voor Confederate dan:

:nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod:

Juist er gewoon niet meer op reageren…Mijnheer Confederate wil een wereldverbeteraar (lees Thaiverbeteraar) worden of denk dat hij al een is. Zijn menslievendheid gaat zelf zover dat dat hij zijn “vrienden farrangs” die hier och…arme onschuldig in de bak zitten komt bezoeken.
Een van de betekenissen van Confederate is kompaan in de misdaad Hoop dat het deze NIET is).
Hiermee hoop ik dat wij met zijn allen niet meer op hem reageren en het met zoals gezegt een brede glimlach afsluiten.
Thanks aan allemaal bij voorbaat Frank

Het mooiste voor deze Braziliaanse cultfiguur is dat er gereageerd word op zijn posts. Voor zover hij in Brazilië komt natuurlijk. Wanneer hij net zoveel over Brazilië weet als over Thailand, dan zit hij gewoon thuis.

JUIST, zo kan hij verder de zaak naar beneden halen om deze site te compromiteren .
please end it now THANKS

OK END:thumbsup:

Enfin, om terug te komen op de topic:biggrin:.
Ik ben er nog niet geweest (is voor later op t jaar), maar kijkend naar de reacties van de meeste thai-forum bezoekers maak ik me ook niet echt zorgen. K moet zeggen, ik werk in een hotel, en soms zou k een bende dronken duitsers of scandinaven ook wel eens een toenk willen geven:lol:.
Als je ziet dat er hier in Belgie tegenwoordig 15 jarigen banken overvallen, je in brussel op een uur tijd een ak-47 kalashnikov kan kopen en autos in brand worden gestoken uit frustratie, zou ik zeggen, blijven smilen thailand. En tot binnenkort!!>>>:nod:

grts

Jelle