Peru

Ik ben 25 jaar en ga in de week van 12 juli naar Peru voor 3 of 4 weken. Maar ik zie er nogal tegenop om helemaal alleen te gaan. De eerste week ontmoet ik een vriendin, maar daarna ben ik alleen.
Het lijkt mij leuk om met wat gezellige mensen gaan of daar te ontmoeten.
kernwoorden: low-budget. genieten en ondernemen!
Lijkt het je wat of ben jij daar rond die tijd? Laat het gauw horen!

Rianne

Hallo Rianne,

Ik ben Martine (24 jaar) en rond die tijd zit ik ook in Peru. Ik ben er al iets eerder, 25 juni, en ik zie er ook wel tegenop om bepaalde dingen alleen te doen. Ik ben van plan om eerst een talencursus te gaan volgen van 4 weken en vervolgens zou ik graag de inca-trail willen doen en uiteraard nog veel meer. Heb je zelf al concrete plannen? Vanaf 9 augustus start ik met een vrijwilligersproject dus tot die tijd ben ik vrij flexibel.

groetjes,

Martine

Hi Rianne en Martine

Hebben jullie nog steeds die plannen? Ik wil namelijk een maand naar Peru en veel zien, spreek al redelijk Spaans en ga rond 23 juni tot 21 juli waarschijnlijk daarheen.

Ik ben zelf 25 en zeer reislustig…

Groetjes

Jeanine

Jazeker, ik heb nog plannen. Ongeveer rond dezelfde tijd…

Rianne,

Wanneer ga je precies?
Ik zoek met name een reisgenoot voor de eerste tijd,…

Gr.
Jeanine

Hallo Jeanine,

Mijn vlucht staat gepland op 25 juni, dus wat dat betreft gaan we zo’n beetje gelijk :slight_smile:

Ik zou heel graag willen trekken, maar zonder reisgenoot wordt het een talencursus denk ik. Mijn Spaans is matig/ redelijk, maar ik kan me op zich wel redden.

groetjes,

Martine

Hallo mensen
ik ga 19 juni naar peru, 2weken taalcursus en 4 weken vrijwilligerswerk, tot nu toe alleen, maar er heen reizen lijkt me wel prettig… ik slaap 1 nacht in lima ivm betere vlucht en ga daarna pas naar cuzco, lijkt me fijn om in contact te komen met anderen
groetjes

Als jullie toevallig in Arequipa komen, komen jullie dan langs? Ik ben Nederlandse, heb een reisbureautje in het centrum, en vind het altijd wel leuk om Nederlanders effe op bezoek te hebben! groetjes, Saskia