Peru, Equador, Galapagos of...?

Hallo allemaal,

Deze zomer wil ik 6 weken rondreizen door stukjes zuid amerika.
Nu twijfel ik tussen de volgende twee opties:

• noord peru, equador en de galapagos eilanden?
  • zuid peru en bolivia (die zoutvlakte lijkt me zo mooi!)

Kan iemand mij uit ervaring vertellen wat het meest aan te raden is? En is het sowieso te doen in zes weken?
Eerst wilde ik heel graag equador, peru, bolivia doen, maar dat is bij nader inzien te optimistisch gedacht voor 6 weken. Toch?

En kan iemand mij vertellen wat je ongeveer voor een korte vlucht (bijv Lima-Sucre) moet rekenen?

Super, ben benieuwd naar de reacties!!!

Groetjes,
Deborah

Het is allemaal erg mooi! Ik zou gewoon 1 van de 2 kiezen en alvast ook over een volgende reis nadenken :hihi:…
Maar mocht je naar Noord-Peru gaan, misschien heb je dan wat aan de info op onze homepage: http://www.celendinperu.com

Goede reis!
Susan

Als ik echt zal moeten kiezen, dan optie 1!
Maar dat is een moeilijke keuze.
vlieg naar Lima en ga terug vanaf Quito.

succes.

ik ben vijf weken in equador geweest en dat was eigenlijk nog te kort… dus als je zes weken wilt gaan…dan moet je je wel snel verplaatsen of bepaalde gebieden overslaan als je kiest voor keuze 1. Die raad ik je wel aan…De Galapogos eilanden zijn een beleving op zich en Equador vond ik betoverend mooi. Peru ben ik niet geweest maar zal wellicht erg op Equador lijken. Ik raad iedereen aan om ooit dit mooie, complete en veelzijdige land te bezoeken. Wel een tip…hou je niet van rijst? Belgie heeft ook best mooie plekjes.

suc6 bij de keuze