Persoonlijke animatieschermpjes bij Swiss, Turkish airlines en china Air?

Van de zomer wil ik met kinderen naar Thailand. Ik zit te twijfelen tussen China Air (rechtstreeks), of Swiss of Turkisch Airlines (goedkoper). Heeft iemand hiermee naar Bangkok gevlogen en kan die aangeven of er persoonlijke schermpjes zijn voor animatie?

dank!
Martinebart.

Op de site van China Airlines valt niets te vinden over entertainment. Bij de andere maatschappijen staat duidelijk vermeld in welke vliegtuigen ze de AVOD-systemen (Audio/Video On Demand) al hebben geïnstalleerd (volgens mij alle vliegtuigen).

Uiteraard biedt KLM ook vluchten aan naar Bangkok en is ook tegen die tijd in alle vliegtuigen voorzien van AVOD. Kunnen de kids zelfs Nederlandstalig worden vermaakt!

ik kan kort en bondig zijn over swiss air,ben er zondag mee gevlogen van Zurich naar Bangkok,het vliegtuig had 5 min vertraging,het eten was niet veel soeps ,kaas en nog eens kaas als maaltijd.de tv schermpjes werkten niet.gegroet georgessiam.En het wordt tijd dat ze deze stewardessen op pensioen zetten.veel te oud en te lang wachten voor je maaltijd.