Leuk hotel ,een 4 * hotel gelegen in de zijstraat van de drukke weg Dr Setiabudi Bandung.Ik dacht dat Dr Setiabudi de grote weg naar Lembang is .
Kan zijn dat ik me vergist heb.
In zo’n kleine dal , een kommetje.
Is relatief groot , en de kamer die we toen kregen is een beetje gedateerd.
Wel erg groot , een soort suite , met een grote slaapkamer , relatief grote badkamer en een grote zitkamer met TV - koelkast en koffie/theeset apparaat. Geen Senseo .
In je eigen slaapkamer met een kingsize bed heb je ook een grote TV .
Eigenlijk kan je met gemak met 10 mensen slapen . Kennelijk hebben de oudere hotels vaak nog grotere kamers en suite.Het is ook relatief gezien een oud gebouw.
De plaats van het hotel is relatief stil , daar kan je ook lekker lopen in de omgeving , de lobby is ook redelijk verzorgd , de restaurant ontbijt ruimte relatief groot .
De ontbijtbuffet is relatief karig voor die categorie hotel .Van Savoy-Homann is nog uitgebreider.
Je heb ook zo’n entertaiment programma , live muziek en een eenvoudige spa / massage.
Heb ik uiteraard geprobeerd omdat de prijzen nog te behappen zijn .
Heb daar 2 nachten gelogeerd in 2007 .
Waren eerst van plan om 1 nacht te blijven , doordat mijn vrouw een beetje ziek was geworden hebben we 1 nacht extra bijgeplakt.
De service is uitstekend , de huisdokter kom binnen 1 uur , met zijn assistent erbij .
Ook komen de medicijnen snel . Hoef je zelf niet te halen.
Zal niet meer terug gaan , maar voor mensen die de hotels in centrum niet kunnen krijgen omdat het te druk is in de week-enden kan men dit hotel wel kiezen .
http://bandungtotal.com/hotel/garden-permata/
Voor de goede orde zag ik een andere site , met een andere naam .
Ik weet niet of het dezelfde hotel is .