Periode tussen 17 juli en 8 augustus

Hallo vakantiegangers,
Ik wil in de periode van 17 juli tot 8 augustus weg. In ieder geval een week. Voor hoelang, waar naar toe, hoe en exacte vertrekdatum maakt me niet uit. Gewoon lekker weg en genieten van vakantie.
Het lijkt me leuk om met een groep te gaan met een beetje de zelfde leeftijd (ongeveer 20-30 jaar).
Ik ben Lisette, 23 jaar, volg de SPH opleiding en woon in Sliedrecht.
Wil je mee? Laat een berichtje!
Gr. Lisette

Hee Lisette,

Klinkt goed!
Zelf ben ik heel augustus vrij, wat voor soort vakantie heb je in gedachten, meer actief of combi van strand&cultuur?
Landen die me wel leuk lijken zijn, Zuid-Frankrijk of iets verder zoals Turkije, Tunesië, Egypte en dat soort landen!

Heb je ook nog een bepaald budget?

Zelf ben ik 21 jaar en kom ik uit Delft!

Groet,
Cas

Hoi,

in die periode ben ik ook weg. Ik ga naar Turkije en koop alleen een retour ticket. Hotel enz regel ik ter plekke want er is genoeg te vinden. Ben 31 jaar en woon in Amsterdam. Zit zelf in het onderwijs.
Mocht je interesse hebben dan h oor ik graag van je.

Groet C.

:zon02:

Hallo,ik heb je oproep gelezen en ik heb ook intresse voor die periode op vakantie te gaan met auto naar spanje,maar vliegen mag ook,…saampje naar reisburo of via internet te boeken voor waar wij heen willen gaan.

als je intresse hebt stuur eve een bericht dan gaan we verder prive msnen ofzo…

groetjes

Dat klinkt hardstikke leuk, heb je suggesties:zon02::vak02:?

Groetjes

Heb je ondertussen al iets weten te boeken?? Ik heb nog vakantie tot 8 augustus 2010.