perhentians...boeken van tevoren of niet?

Wij willen graag naar de perhentians in april.
Is het misschien handig om van tevoren te boeken? of zou dat daar eventueel ook kunnen? ik weet namelijk niet of het daar gauw vol zit.
En heeft er nog iemand tips om te verblijven?
We willen graag een huisje/chaletje aan het strand. We willen echt genieten een paar dagen. En ik vind het snorkelen heel vet om te doen! :wink:

Alvast bedankt!!!
gr matthieu en jolanda

Als je in april gaat is het niet nodig om van te voren te boeken. Je kunt op tripadvisor kijken naar de reviews van verschillende acco’s en dan een dag van te voren bellen om te reserveren. Je kunt ook als je in Kuala Besut aankomt om de ferry te nemen bij één van de bureautjes naar binnen lopen om een kamer te reserveren. Op die manier ben je nog helemaal vrij om je reisroute aan te passen.

Wij waren afgelopen zomer in het hoogseizoen (juli) en hebben pas rond het middaguur in Kuala Besut de beslissing genomen. We zaten in de goedkoopste gardenbungalow van Mama’s Chalet voor 65 MYR per nacht en hebben het er prima naar ons zin gehad. Ik was liever naar Abdul’s gegaan, maar die zat wel vol. Dat zul je waaarschijnlijk niet hebben in de maand april, maar als je echt je zinnen gezet hebt op een bepaalde acco, dan is het een goed idee om van te voren te bellen.

Oké super!!! Dank je wel voor de tip!
En als je belt, hoe zit dat dan met betalen? Want via de sites moet je vaak van tevoren met je creditcard betalen. Ik weet ook niet echt of dat veilig is om al je gegevens te mailen.
Nogmaals bedankt!!!

Ik heb zelf bij een reisbureautje in Kuala Besut gereserveerd, een paar uur voordat we met de boot bij Mama’s afgezet werden en heb zelf dus geen ervaring met bellen. Maar vrienden van me hebben een dag voor geplande aankomst gebeld en die hoefden niet te betalen voordat ze weer uitcheckten.

1 like

Hallo,

Mail nooit je gegevens in een creditcard dus je nummer enz. Dit is inderdaad niet veilig. Iemand die kwaad wil doen kan heel makkelijk je email te pakken krijgen. Wat je beter kunt doen is een foto van je voor en achterkant maken en dit als jpeg bijvoegen in je mail. Dit is zeer moeilijk om in te komen.

Sorry, beetje late reactie maar bedankt voor jullie reacties!!!

Gr. Matthieu