Perhantian Island Accommodatie / luxe

Hallo,

Begin augustus ga ik samen met mijn man naar Maleisie. We gaan hier met een huurauto rondreizen.
We willen laatste week van onze vakantie op Perhantian Island eindigen (3e week aug).
Als ik via bekende sites als booking.com e.d. hotels zoek, kan ik niets vinden wat nog beschikbaar is. Wij zijn op zoek naar een iets luxer hotel, het liefste aan het strand e.d., is de kans echt groot dat deze totaal volgeboekt zijn of maken we nog een kans?

Alvast erg bedankt voor jullie reactie!

Ik heb eigenlijk precies dezelfde vraag.
Wij willen van 18 t/m 22 augustus naar Perhentian, liefst Besar maar Kecil is ook prima.
Alleen via de bekende sites komen we op niets uit…
Vaak zijn de sites van die resorts ook allemaal erg gedateerd met oude info.
Iemand ervaring met accomodatie op Perhentian op voorhand boeken?

Helaas weinig reactie hier… we moeten er maar op gokken.
We zijn dan wel op zelfde data daar.

Fijne reis alvast!

Je maakt zeker kans, accomodaties doen veel zonder reserveringen en moeten het hebben van mensen die gewoon aankomen.
Het is zeker druk in die periode, veel Nederlanders vooral, maar door te bellen kun je vragen of er nog plek is. Zeker voor de wat meer budget accomodaties .
De wat meer luxe plekken zouden via eigen websites hun kamers aanbieden, is het gedateerd dan zul je moeten bellen .

Frank

Ha,

ik hoop nog op tijd te zijn met mijn reactie. Kijk eens op deze site waar een hoop accommodaties te vinden zijn. Ook deze site is handig. Succes en veel plezier alvast!