Is er iemand in MAART op Perhentian of Redang geweest? Ik lees overal dat dan het regenseizoen net wel/net niet voorbij is. Ik weet dus niet zo goed of we dat evt. moeten doen of toch voor Langkawi ofzo moeten kiezen qua weer (al lijken mij de oostkust eilanden wel mooier)
Ja ik ben op de Perhentian geweest in maart het was alle dagen prachtig weer. Het regenseizoen is al voor een groot deel ten einde dan. Maar regenseizoen is niet elke dag regen het kan 2 uur regenen en dat was het dan voor de rest van de dag.
Redang waren wij in April ook prachtig weer ik vond Redang niet zo leuk te veel koreanen die het koraal kapot maken.
ik ben in april op de perhentians geweest en heb 5 dagen redelijk weer gehad. het was alleen niet zo´n fijne vaart terug naar het vaste land, ruige zee en dan keihard met een bootje erover.
Ja de zee was inderdaad ruig maar volgens de duikers die daar wonen leven is dat altijd zo het gehele jaar door. Ik heb ook even een pilletje ingenomen voordat we gingen.
Ik ben ook in Maart op de Perhentians geweest. Het was geweldig weer, maar 's nachts regende het dan heel hard. Heb van de 9 dagen 1 dag rotweer gehad.