beste wereldreizigers , ik ben opzoek naar mogelijkheden om voor langere tijd (maanden) met mijn schip in portugal te verblijven bv. in lissabon of porto, weet iemand of daar havens zijn waar dit mogelijk is ? of mensen die hier ervaring mee hebben ? m.v.g. arjen
hoi arjen,
ik weet helaas geen antwoord op je vraag, maar ben wel erg geïnteresseerd in een de overtocht. zoek je nog bemanningsleden :)?
groetjes
anne
hej Anne,
Voorlopig zit het er niet in, maar als de tijd rijp is heb ik zeker bemanning nodig! heb je ervaring met soort gelijke reisjes ?
je mag me ook msnen (communiceerd makkelijker) pinguin_stoney aapestaartje hotmail.com groet, arjen
Beste Arjen,
Een haven in Portugal is niet moeilijk.
Porto zou ik niet prefereren, wel voor een paar dagen.
Iets zuidelijker: Figueira da Foz is een romantisch haventje. het achterland is fietsbaar maar niet echt interessant.
Iets verder zuidelijk: Sao Martinho do Porto is een moderne haven met een heel interessant achterland.
Lissabon heeft een dure jachthaven, alleen ik zou iets verder zuidelijk naar de beschutte baai van het schiereiland Troia gaan (heel bijzonder!) en dan in Setubal gaan liggen; vandaar uit kan je weer met de bus naar Lissabon. (zou mijn keus zijn).
Meer info, neem contact op.
Groet,
Bruin van Soestduinen