Veel mensen gaan 1x per jaar op vakantie en verheugen zich dan ook zeer op die paar weken in een ander land. Mexico is voor velen een bestemming om van te dromen, maar toch kan het wel eens anders zijn dan gehoopt.
Ik kan niks bedenken!
Misschien dat het op sommige plekken wat te toeristisch is? Maar dat weerhoud mij niet om weer te gaan, zelfs niet naar die plekken. (En anders zijn die makkelijk te omzeilen)
Ik denk dat er altijd wel iets is waar je eigenlijk hogere verwachtingen van had. Uiteraard is dit heel erg persoonlijk.
Ik vond zelf de stad Guadalajara erg tegenvallen.
En de overheerlijke Mexicaanse keuken is in Quintana Roo helaas nergens te bekennen.
Het eten in Cancun en Playa del Carmen stelt niets voor ivm het eten in Merida, Oaxaca, Puebla, Monterrey etc etc
Voor de rest niets dan positieve geluiden trouwens
De politie! daar moet je nooit mee te maken krijgen. Ik was bestolen: 3 uur op een verveloos, chaotisch kantoortje zitten wachten; toen ik na een uur vroeg bij wie ik moest zijn (ik spreek Spaans) werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Na 3 uur vertrokken zonder met iemand te hebben gesproken…
Sorry ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen ik zit hier al te lang ha ha…
Rijgedrag…
Vuinis overal…
Gaten in de weg of riolen zonder putdeksel…
Ja natuurlijk meneer morgen…
Pina Nieto…Calderon…
En een copietje van je geboorte acte a.u.b…
Wilt u zich eve registeren voordat u naar binnen gaat…
Straatverkopers…
Tip geven voor slechte bediening…
Voor alles wat “leuk” is 1e wereldprijzen betalen…