Peiling vd week: Wat zit er in jouw reisbagage?

Ipod, e-reader en TE veel laders tegenwoordig…

Ik neem altijd zo weinig mogelijk mee. Enkele dingen zitten standaard in mijn backpack die altijd klaar staat. Een klein schaartje, tape, koord, naald en draad, pincet, pet, tandenborstel, kleine handdoek, drinkbeker, mes en lepel, fotocamera, balpen en notitieboekje. Soms ook een slaapzak en/of mini lichtgewicht tentje, dat hangt van de bestemming af. Voor de rest zo weinig mogelijk aan kledij. Ik was dan regelmatig mijn kledij ter plaatse en probeer kledij mee te nemen die snel droogt en liefst met veel zakken. Al de rest probeer ik ter plaatse wel ergens te vinden (meestal veel goedkoper dan in België). Computers en/of andere informatiedragers vind ik minder belangrijk. Ik probeer meestal af te kicken op reis en te genieten zonder al die sociale media.

:chin:Als ik naar Thailand ga neem ik vaak shoarma broodjes mee zijn (bijna) daar niet verkrijgbaar.en veel Thai die ik ken zijn er verzot op.:dag:

Ben even heel benieuwd hoe die door de douane komen :wink: Leuk idee!

:chin:ik bedoel natuurlijk de broodjes mee nemen natuurlijk zonder vlees gewoon uit de supermarkt hier.:vak02: