Peiling: Hoe vaak ga jij in 2010 naar Turkije?

Het nieuwe jaar komt langzaam dichterbij. Voor je het weet, is het alweer 2010. Je bent vast al bezig met het plannen van je Turkijereis in 2010. Of ga je een jaartje niet? Dikke kans dat je zelfs meerdere keren gaat?

Hoe vaak ben jij van plan naar Turkije te reizen in 2010? Stem hierboven in de peiling en laat hieronder een toelichting achter!

ik ga hopelijk 1 keer naar Turkije ,maar dan wel voor 3 maanden ,van half juni tot half september naar mijn vaste stek aan de egeische zee ,en heel misschien zit er ook nog wel een keertje 5 of 6 dagen istanbul in .en als ik veel geld heb zou ik graag in november of zo voor een paar weekjes naar Antalya,en mij daar lekker verwennen in een 4 of 5 sterren hotel met alle wellness faciliteiten :dag:

Dikke kans dat ik meerdere keren ga!!! :smiley:

Wij wonen part-time in Turkije. Half januari gaan wij voor een paar maanden naar Nederland en in het voorjaar weer terug naar Turkije (Kalkan). Tijdens de hete Turkse zomermaanden zijn wij dan weer in Nederland en vanaf het najaar genieten wij dan weer van de Turkse zon (en van alle andere dingen die Turkije zo aantrekkelijk maken).

Tot onze schande moeten wij bekennen dat wij nog nooit in Istanbul zijn geweest. Daarom staat dit voor de zomer van 2010 op het programma.

Dick

Woon jij in Kalkan, oh dat is een mooie streek.:vak02:
Heb je een huis of appartement met mooi panorama?
Daar wil ik ook wel eens wat langer verblijven.
Ik ga dit jaar maar 1x naar Turkije want ik moet op mijn zieke moeder passen en kan niet weg. snik

hoi Dick
ik las net je berichtje ,en daarin :de hete zomermaanden komen we naar Nederland ,ik moet zeggen dat er vorig jaar in Belgie ,veel hetere dagen waren dan wij hadden ,maar natuurlijk zou ik ook niet graag aan de middellandse zee zitten in de zomer ;wij hebben verschillende inwoners uit Antalya ,die de zomer daar ontvluchten ,en bij ons komen doorbrengen ,met verschillende graden minder ,en een kurkdroge lucht ,wij zweten ons niet te pletter ,en het is daar een heel aangenaam klimaat ,met overal zandstranden ,met genoeg ruimte ,en de zee smorgens zoals een biljarttafel zo glad ,ga elke voormiddag zeker 2 u in zee zwemmen

Ik hoop in april een weekje te gaan. Even afwachten op de vrij-aanvraag en dan maar boeken.

Het is vrij onzeker qua baan endergelijken, maar ik sluit een zonvakantie in het najaar niet uit… we gaan het zien

Dat is allemaal nog heel onzeker…Afhankelijk van wanneer ons kleintje zich aandient :wub: en hoe dat allemaal gaat lopen! Maar als alles goed gaat gaan we begin september naar Turkije om daar mijn schoonouders van hun kleinkind te kunnen laten genieten insallah! Maar meer dan één keer zit er niet in denk ik

Eylem!! dat wist ik helemaal niet! van harte gefeliciteerd en ik hoop dat alles voorspoedig verloopt :wub:

Het was hier ook nog niet bekend :). Dank je wel!

Wij gaan 1 keer deze zomer, naar Kusadasi - hotel SeaLight Resort. Vorig jaar ook geweest en het is ons heel goed meegevallen daarom gaan we in 2010 terug en nu voor 11 dagen (vorig jaar 1 week).

Ook ik hoop in April een weekje te gaan,…
EN wie weet, nog ergens een weekje, maar ook dit jaar zal de vakantie moeten wijken/zich aanpassen aan een pup die erbij gaat komen

Volgend jaar slaan we turkije een jaartje over. Willen graag in het najaar naar australie en in juni naar jamaica. Kan niet alles willen he

Nummer 1 is gepland: 11 juni naar Kusadasi :wink:

Volgend jaar helaas i.v.m. verhuizing, maar 1 keer zoals het er nu naar uitziet.

Ben net terug uit istanbul,lekker oud en nieuw gevierd.
Wil met de zomer met de auto rondtrekken en als het meezit in het najaar nog een keer voor een weekje lekker genieten.

15 maart en wanneer terug, geen ideé.
Het is zover!
Huis verkocht, ontslag brief geschreven per 1 april min wat vrije dagen kom je op 15 maart. In contact met een vervoerder om nog wat spulletjes mee te nemen. Intensieve kerst gevierd met familie, kinderen / kleinkinderen omdat het de laatste is dat we bij elkaar zijn? (niet waar). Wonen op dit moment als studenten op kamers omdat we ons huis opgeleverd heben. Over twee maanden auto en motor te koop.
Mixt feelings bij de kinderen, kleinkinderen, vrienden en mijn werkgever, een aantal blije mensen in Turkije omdat we nu dan eindelijk komen.

Wij kijken er naar uit, een volgende fase en nog een nieuwe uitdaging in ons leven. In een ander tempo leven maar met bezigheden en verantwoordingen maar minder met een klok en met meer mooi weer in een schitterend land.

Het lijkt een beetje een droom en ik weet niet waarom ik dit mag gaan doen. Er zijn aanzienlijk meer mensen die dit niet kunnen realiceren. Er zijn er uiteraard ook veel die zoiets niet durven of willen.

**wij gaan dit jaar een keer naar turkye.
weer voor vier weken dit keer naar alanya,zijn we nog niet geweest.
carlos
**

ik ben in augustus, oktober en december geweest… nu waarschijnlijk weer in februari, mei en zomervakantie… daarna zien we wel verder haha :slight_smile:

Jschoon,een hele stap maar wel een leuke stap denk ik zo.

1 like