Het nieuwe jaar komt langzaam dichterbij. Voor je het weet, is het alweer 2010. Je bent vast al bezig met het plannen van je Turkijereis in 2010. Of ga je een jaartje niet? Dikke kans dat je zelfs meerdere keren gaat?
Hoe vaak ben jij van plan naar Turkije te reizen in 2010? Stem hierboven in de peiling en laat hieronder een toelichting achter!
ik ga hopelijk 1 keer naar Turkije ,maar dan wel voor 3 maanden ,van half juni tot half september naar mijn vaste stek aan de egeische zee ,en heel misschien zit er ook nog wel een keertje 5 of 6 dagen istanbul in .en als ik veel geld heb zou ik graag in november of zo voor een paar weekjes naar Antalya,en mij daar lekker verwennen in een 4 of 5 sterren hotel met alle wellness faciliteiten :dag:
Wij wonen part-time in Turkije. Half januari gaan wij voor een paar maanden naar Nederland en in het voorjaar weer terug naar Turkije (Kalkan). Tijdens de hete Turkse zomermaanden zijn wij dan weer in Nederland en vanaf het najaar genieten wij dan weer van de Turkse zon (en van alle andere dingen die Turkije zo aantrekkelijk maken).
Tot onze schande moeten wij bekennen dat wij nog nooit in Istanbul zijn geweest. Daarom staat dit voor de zomer van 2010 op het programma.
Woon jij in Kalkan, oh dat is een mooie streek.:vak02:
Heb je een huis of appartement met mooi panorama?
Daar wil ik ook wel eens wat langer verblijven.
Ik ga dit jaar maar 1x naar Turkije want ik moet op mijn zieke moeder passen en kan niet weg. snik
hoi Dick
ik las net je berichtje ,en daarin :de hete zomermaanden komen we naar Nederland ,ik moet zeggen dat er vorig jaar in Belgie ,veel hetere dagen waren dan wij hadden ,maar natuurlijk zou ik ook niet graag aan de middellandse zee zitten in de zomer ;wij hebben verschillende inwoners uit Antalya ,die de zomer daar ontvluchten ,en bij ons komen doorbrengen ,met verschillende graden minder ,en een kurkdroge lucht ,wij zweten ons niet te pletter ,en het is daar een heel aangenaam klimaat ,met overal zandstranden ,met genoeg ruimte ,en de zee smorgens zoals een biljarttafel zo glad ,ga elke voormiddag zeker 2 u in zee zwemmen
Wij gaan 1 keer deze zomer, naar Kusadasi - hotel SeaLight Resort. Vorig jaar ook geweest en het is ons heel goed meegevallen daarom gaan we in 2010 terug en nu voor 11 dagen (vorig jaar 1 week).
Ook ik hoop in April een weekje te gaan,…
EN wie weet, nog ergens een weekje, maar ook dit jaar zal de vakantie moeten wijken/zich aanpassen aan een pup die erbij gaat komen
Ben net terug uit istanbul,lekker oud en nieuw gevierd.
Wil met de zomer met de auto rondtrekken en als het meezit in het najaar nog een keer voor een weekje lekker genieten.
Wij kijken er naar uit, een volgende fase en nog een nieuwe uitdaging in ons leven. In een ander tempo leven maar met bezigheden en verantwoordingen maar minder met een klok en met meer mooi weer in een schitterend land.
Het lijkt een beetje een droom en ik weet niet waarom ik dit mag gaan doen. Er zijn aanzienlijk meer mensen die dit niet kunnen realiceren. Er zijn er uiteraard ook veel die zoiets niet durven of willen.